کاشانی: پرسپولیس می تواند در فرهنگ جامعه تأثیرگذار باشد

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است این باشگاه می تواند در فرهنگ جامعه تأثیرگذار باشد.

کاشانی: پرسپولیس می تواند در فرهنگ جامعه تأثیرگذار باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جعفر کاشانی در حاشیه مراسم تقدیر از محمد نصیری پیشکسوت وزنه برداری گفت: تقدیر از اسطوره هایی که جزو 10 قهرمان دنیا هستند، اقدامی بسیار مثبت است و امیدوارم بها دادن به ارزش های کشور، مخصوصاً قهرمانان ما که هویت تاریخی ما را در دنیا مطرح می نمایند، تداوم داشته باشد. از مسئولانی که چنین کار مهمی انجام دادند، تشکر می کنم و امیدوارم با پویایی فرهنگ در باشگاه های خود و برگزاری چنین مراسم هایی، ارزش های خود را به نسل جوان و به دنیا نشان دهیم.

وی درمورد حضور پررنگ پیشکسوتان فوتبال در این مراسم گفت: اسطوره متعلق به همه است و پیشکسوتان ورزشی و رجال سیاسی هم در این مراسم حضور دارند. این کار، بها دادن به اسطوره ای است که نام ایران را در دنیا با مدال های رنگارنگ مطرح نموده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درمورد تحولات اخیر مدیریتی این باشگاه توضیح داد: باید کوشش کنیم فرهنگ مان را در باشگاه های خود پیشرفت دهیم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و می تواند در فرهنگ جامعه تأثیرگذار باشد. امیدوارم شاهد پویایی فرهنگ ورزش در باشگاه های خود باشیم از جمله در پرسپولیس. همه باید با هم تعامل و نسبت به یکدیگر، گذشت داشته باشیم. با حمایت های وزارت ورزش و سلطانی فر، امیدوارم شاهد پویایی فرهنگ در باشگاه بزرگ پرسپولیس باشیم.

کاشانی درخصوص مطالبات برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: اینجا درباره ارزش ها صحبت می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 341

به "کاشانی: پرسپولیس می تواند در فرهنگ جامعه تأثیرگذار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشانی: پرسپولیس می تواند در فرهنگ جامعه تأثیرگذار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید