سلطانی فر: همه برای موفقیت پرسپولیس دعا می کنند

به گزارش ایران 20 دانلود، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد که این وزارتخانه نقشی در برگزاری و حواشی نمایشگاه تجهیزات ورزشی نداشته است.

سلطانی فر: همه برای موفقیت پرسپولیس دعا می کنند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیق پیدا کردیم که در روزهای انتهای هفته دفاع مقدس در این نمایشگاه بسیار باشکوه، جامع و کامل حضور داشته باشیم و از نزدیک با بخشی از خدمات و دستاوردهای مجموعه نیروهای مسلح و دستگاه های اجرایی که در خلال جنگ تحمیلی این دستاوردها را داشتند و یادمان هایی که از آن زمان به جا مانده است و تصاویر شهدایی که در آن ایام بسیار طلایی، ایامی که ما به عنوان طلایی ترین دوران تاریخ سیاسی از آن یاد می کنیم، آشنا شویم و در یک زمان محدود بازدیدی از این مجموعه داشته باشیم.

وی در واکنش به حواشی که پیرامون نمایشگاه تجهیزات ورزشی پیش آمده است، شرح داد: نمایشگاه تجهیزات ورزشی مثل همه نمایشگاه ها متولی اش شرکت نمایشگاه های بین المللی وابسته به وزارت صمت است. آنها هم مجوزش را صادر می کنند و هم برگزارکننده اش هستند و وزارت ورزش هیچ گونه نقشی در برگزاری این نمایشگاه و حواشی آن ندارد. مشکلاتی ظاهراً روز اول وجود داشته است، چون من در روز دوم حضور داشتم که با دخالت مسئولان و حراست نمایشگاه برطرف شده بود.

وزیر ورزش درباره بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شرح داد: ما همواره اعتقادمان این است که کنندگان ایران باید مورد حمایت همه ملت در مسابقات بین المللی قرار بگیرند. من مطمئنم که همه عاشقان ورزش و فوتبالدوستان امروز برای موفقیت تنها کننده مان در مرحله بسیار حساسی که قرار گرفته است دعا می کنند و از این تیم حمایت خواهند کرد که ان شاءالله این کننده مان به مرحله بعد برود.

سلطانی در انتها این موضوع که او از مدیرعامل استقلال خواسته است استعفا بدهد را بی پاسخ گذاشت و صحبتش را انتها داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1221

به "سلطانی فر: همه برای موفقیت پرسپولیس دعا می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: همه برای موفقیت پرسپولیس دعا می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید