با ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی کرونا را شکست دهیم

به گزارش ایران 20 دانلود، فوتبالیست اهل استهبان فارس گفت: شکست کرونا با ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی میسر است.

با ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی کرونا را شکست دهیم

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش از، حسام پورهاشم فوتبالیست اهل استهبان فارس گفت: امیدوارم با غلبه بر کرونا لیگ برتر نوزدهم زودتر از سرگرفته گردد اما سلامت مردم برایم در اولویت است.

او، که به منظور حفظ آمادگی جسمانی در منزل خود در استهبان تمرین می نماید عبور از کرونا را در پرتو ماندن در خانه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی می داند.

این فوتبالیست اعلام کرد: به بعضی افراد می گویم که اگر به فکر خود نیستید لااقل مراعات حال دیگران را بکنید چرا که در قبال آحاد مردم مسئولیت داریم.

این بازیکن استهبانی که در پست دفاع چپ و در تیم لیگ رجحان گل گهر سیرجان توپ می زند توضیح داد: تجربه کار با مربی بزرگی مانند مجید جلالی برایم کلاس درس نکته آموزی است و از اینکه در مکتب این مربی کسب فیض می کنم بسیار شادمان هستم.

پورهاشم ادامه داد: از جمله تاثیرات این مربی بزرگ در زندگی ام ایجاد روحیه کتابخوانی است که باعث شده دیدگاهم نسبت به خیلی از مسائل تغییر کند و این مساله را به فال نیک می گیرم.

این بازیکن که همزمان دانشجوی رشته تربیت بدنی است یادگیری یک زبان خارجی را نیز برای یک بازیکن فوتبال ضروری می داند.

او، در پاسخ به این سوال که آیا گل گهر در لیگ برتر نوزدهم می ماند یا خیر اضافه نمود: هر چند گل گهر نخستین فصل حضورش را در لیگ برتر را می گذراند اما این تیم تا قبل از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع کرونا، فرایند خوبی را پشت سر گذاشته است و ماندن در لیگ برتر سال جاری هر چند سخت تر شده، اما شدنی است.

بازیکن استهبانی افزود: این امید را دارد که اگر در لیگ سال جاری ماندنی شد، فصل بعد برای آرزوهای بزرگتری بجنگد زیرا در مجموعه گل گهر سیرجان به کسب سهمیه آسیا نیز فکر می نماید چرا که از لحاظ سخت افزاری و امکانات نیز اوضاع مناسبی را دارد.

پورهاشم در پاسخ به این پرسش که آیا به حضور در تیم ملی فوتبال نیز فکر می نماید یا خیر اظهار کرد: حضور در تیم ملی آرزوی هر فوتبالیستی است و من نیز دوست دارم روزی نه چندان دور این اتفاق برایم رخ دهد، هر چند کسب موفقیت در این زمینه را مستلزم کوشش شبانه روزی می دانم.

این فوتبالیست جوان، صمیمی ترین دوست فوتبالی خود را در گل گهر، علی قربانخانی می داند و به گفته خودش بازی در کنار ستاره ای چون گادوین منشا برایش یک افتخار است.

این بازیکن فوتبال انتخاب دراگان اسکوچیچ را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخابی مناسب دانست و گفت: هر چند دوست داشتم یک سرمربی ایرانی راهنمایی تیم ملی را عهده دار گردد اما حضور این مربی کروات نیز می تواند به تیم ملی یاری کند چرا که ایشان شناخت مناسبی از فوتبال ایران دارد و حضور در جام جهانی قطر با حضور اسکوچیچ میسر است.

فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این روزها اوقات بسیاری از مردم را پر نموده است اما به گفته حسام پورهاشم این مسئله نباید باعث گردد تمام کار و زندگی یک فرد درگیر این قضیه گردد و استفاده از فضای مجازی باید در حد تعادل باشد، رویه ای که او نیز در زندگی ورزشی اش آن را دنبال می نماید.

پورهاشم همچین دوری گزیدن از حاشیه را برای یک بازیکن فوتبال بسیار با اهمیت می داند و معتقد است یک فوتبالیست باید شایستگی هایش را در زمین فوتبال نشان دهد و از هر گونه چالش غیر فوتبالی به دور باشد چرا که اهالی فوتبال الگوی جوانان هستند.

این بازیکن استهبانی که علاوه بر بازی در چمن فوتبال سابقه حضور در فوتسال را نیز دارد بهترین بازی این فصل خودش را ملاقات با ماشین سازی تبریز و کسب اولین برد تیمش دانست و ادامه داد: هر چند بازی مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی تجربه ارزنده ای برایم بوده است اما از اینکه خودم و تیمی هایم توانستیم در بازی با ماشین سازی مردم سیرجان را از کسب برد شادمان کنیم حس بسیار خوبی دارم.

او در خصوص ظرفیت فوتبالی زادگاهش استهبان نیز گفت: استهبان فضای مناسبی در فوتبال دارد و هستند جوانان مستعدی که می توانند در سطوح بالا نیز بازی نمایند اما به باور من موفقیت در هر حوزه ای مستلزم خودباوری و کوشش است و هر چند حمایت دست اندرکاران امر نیز می تواند در شکوفایی استعدادها موثر واقع شوند اما خودباوری در کسب موفقیت یک اصل است.

استهبان در 160 کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 836

به "با ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی کرونا را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی کرونا را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید