چین: تحریم تسلیحاتی ایران باید لغو گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، سخنگوی وزارت خارجه چین با تأکید بر تصریح قطعنامه 2231 شورای امنیت تأکید کرد: تحریم تسلیحاتی ایران باید لغو گردد.

چین: تحریم تسلیحاتی ایران باید لغو گردد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ژائو لیجیان (Zhao Lijian) سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه شنبه در سخنانی اعلام نمود: چین قاطعانه از صلاحیت قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل و کارایی برجام حمایت می نماید.

سخنگوی وزارت خارجه چین در این خصوص افزود: ما با اقدام آمریکا در کوشش برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران در شورای امنیت مخالف هستیم. کلیه مفاد قطعنامه 2231، از جمله مفاد مربوط به برطرف تحریم تسلیحاتی علیه ایران، باید به درستی اجرا شوند.

این در حالیست که با نزدیک شدن به 18 اکتبر یعنی موعد مقرر در قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد مبنی بر لغو تحریم تسلیحاتی ایران، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا پیشتر اعلام نمود که به کوشش کشورش برای عدم برطرف تحریم تسلیحاتی ایران ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1079

به "چین: تحریم تسلیحاتی ایران باید لغو گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: تحریم تسلیحاتی ایران باید لغو گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید