پروژه اسکارلت، نسل بعدی ایکس باکس، انتها سال 2020 عرضه می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، پروژه اسکارلت (Scarlett)، اسم رمز کنسول بازی نسل بعدی مایکروسافت خواهد بود. فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، در کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 دیشب، مشخصات کلی این پروژه را بیان کرد. او تاکید نمود که کنسول باید فقط و فقط برای یک چیز بهینه گردد: بازی. بنا به گفته اسپنسر، پروژه اسکارلت توسط همان تیم سازنده ایکس باکس وان ایکس در حال توسعه است.

پروژه اسکارلت، نسل بعدی ایکس باکس، انتها سال 2020 عرضه می گردد

یک ویدیوی تبلیغاتی - که از تعدادی از کارکنان ایکس باکس تشکیل شده بود - خبر از ری تریسینگ سخت افزاری، رزلوشن 8K، نرخ فریمی تا 120 فریم در ثانیه، و نوعی SSD جدید - که عملکردی تا 40 برابر بهتر نسبت به نسل جاری دارد - داد. پردازنده مرکزی کنسول اسکارلت - که مایکروسافت مدعی است که چهار بار از نسخه ایکس باکس وان ایکس قوی تر است - یک تراشه سفارشی بر مبنای نسل Zen 2 و تکنولوژی Navi از شرکت AMD خواهد بود.

پارسال، بواسطه رویدادهای خبری و نیز مجموعه ای از اطلاعات درز نموده، معین شد که مایکروسافت مشغول طراحی سخت افزار نسل بعدی کنسول خود تحت نام رمزی اسکارلت است. طبق اطلاعات موجود، این شرکت میخواهد که حداقل دو کنسول مختلف را روانه بازار کند؛ یک نمونه سطح بالا تحت نام رمزی آناکوندا (Anaconda)، و یک نمونه ارزان قیمت - و با تمرکز بر استریمینگ - تحت نام رمزی لاکهارت (Lockhart). البته بسیاری بر این باورند که هیچ یک از عناوین آناکوندا و لاکهارت، کنسول استریم مایکروسافت نبوده، نمونه سومی بدین جهت در دست ساخت است.

به هر حال به نظر می رسد که مایکروسافت سیاست ارائه کنسول میان نسلی را به کل به اول نسل منتقل نموده است. بدین شکل کنسول لاکهارت معادل ایکس باکس وان اس، و آناکوندا معادل ایکس باکس وان ایکس، خواهد بود. نسل بعدی کنسول های مایکروسافت در سرانجام سال 2020 عرضه می گردد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 210

به "پروژه اسکارلت، نسل بعدی ایکس باکس، انتها سال 2020 عرضه می گردد" امتیاز دهید

4 کاربر به "پروژه اسکارلت، نسل بعدی ایکس باکس، انتها سال 2020 عرضه می گردد" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه اسکارلت، نسل بعدی ایکس باکس، انتها سال 2020 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید