وزیر ارشاد: امیدبخشی مهم ترین مأموریت جشنواره فیلم فجر است

به گزارش ایران 20 دانلود، تهران (پانا) - محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت جامعه هنری ما باید با برجسته سازی نقاط روشن که در کارنامه عملکرد مردم این خطه وجود دارد، نقاط امیدبخشی را جلوه گر باشند و امیدبخشی، مهم ترین مأموریت جامعه هنری و جشنواره فیلم فجر است.

وزیر ارشاد: امیدبخشی مهم ترین مأموریت جشنواره فیلم فجر است

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی که آن را پشت سر گذاشتیم، طی بیانیه ای، مأموریتی نو در حوزه های مختلف، از طریق رهبر معظم انقلاب تدوین شد که بخش عمده ای از مخاطبین آن، جامعه فرهنگی هنری است. تبلور کار جامعه فرهنگی هنری ما، در جشنواره فیلم فجر بروز و ظهور پیدا می کند که در آستانه چهلمین دوره برگزاری آن هستیم.

وی در ادامه گفت: عدد چهل در مکتب فکری ما، عددی مقدس و نشانه کمال است؛ بنابراین، چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، به آن معناست که این رویداد سینمایی به تکامل و پختگی رسیده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: مهم ترین رسالتی که جامعه هنری از طریق این جشنواره ها باید نسبت به جامعه مخاطبینش داشته باشد، این است که با آرمان های بزرگی که پیش روی ملت ایران واقع شده است، همراه باشد. آرمان هایی که با هویت، تاریخ، فرهنگ و مطالباتی که در جامعه ماست، تناسب دارد.

اسماعیلی گفت: جامعه ایرانی پیش از هرچیزی، به امید نیاز دارد؛ کسانی که بدخواه مردم هستند، دوست دارند که این ملت ناامید باشد و جامعه هنری ما باید با برجسته سازی نقاط روشن که در کارنامه عملکرد مردم این خطه وجود دارد، نقاط امیدبخشی را جلوه گر باشند.

وی تأکید کرد: امیدبخشی مهم ترین ماموریت جامعه هنری و جشنواره فیلم فجر است.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش زاده از 12 تا 22 بهمن 1400 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1955

به "وزیر ارشاد: امیدبخشی مهم ترین مأموریت جشنواره فیلم فجر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارشاد: امیدبخشی مهم ترین مأموریت جشنواره فیلم فجر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید