مدیر شبکه تهران منصوب شد

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران، علی اصغر پورمحمدیمعاون سیمای جمهوری اسلامی ایران در این حکم شناسایی و معرفی امکانات تهران را از وظایف این شبکه دانست و توجه به مزیت نسبی استان و شهر تهران را به عنوان پایتخت از اولویت های برنامه سازی ها در این شبکه مطرح نمود.معاون سیما همچنین توجه به فرهنگ بومی شهری و روستایی استان تهران در جهت وحدت بخشی، ترویج ویژگی ها و مناسبات مطلوب شهرنشینی در برنامه های شبکه را از دیگر وظایف آن شبکه توصیف نموده و خواستار همکاری برنامه سازان این شبکه با نهادهای دولتی و غیر دولتی متولی در استان شد.

مدیر شبکه تهران منصوب شد

توجه به مقوله گردشگری و تهرانگردی موضوع دیگری است که معاون سیما در حکم خود بر آن تاکید داشته و خواستار بهره گیری از راهبردها و سیاست های رسانه ملی، تجارب و دانش نخبگان و مسئولان استانی در جهت راه اندازی پیروز این شبکه استانی شد.

شبکه اچ دی برای مدتی به صورت آزمایشی فعالیت داشته و تنها برای اهالی تهران و بعضی استان ها قابل دریافت بوده است.

احسان کاوه پیش از این مدیریت بخش هنری و فراوری شبکه آی فیلم را بر عهده داشت و همچنین مسئولیت راه اندازی شبکه برون مرزی لایف استایل (شبکه جدید معاونت برون مرزی با رویکرد سبک زندگی) نیز از جمله دیگر ماموریت های وی است.

حکم پورمحمدی بدین توضیح است:

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند شما در رسانه ملی به موجب این حکم به سمت مدیر شبکه تهران سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. اهم وظایف جنابعالی منطبق بر سیاست های سازمان صدا و سیما بدین توضیح می باشد:

- توجه به مزیت نسبی استان و شهر تهران با عنوان پایتخت نظام مقدم جمهوری اسلامی ایران در برنامه سازی

- شناسایی و معرفی امکانات بالقوه و بالفعل تهران به مخاطبان

- توجه به فرهنگ بومی شهری و روستایی استان در جهت وحدت بخشی و اجتماعی

- ترویج ویژگی ها و مناسبات مطلوب شهرنشینی در برنامه های شبکه

- توجه به موضوع گردشگری و تهرانگردی

- همکاری با نهادهای دولتی و غیردولتی متولی در استان برای تسهیل در برنامه سازی مفید و اثرگذار

- استفاده از امکانات استانی و همکاری با نهادهای مختلف استان و شهر تهران برای توسعه زیرساخت های شبکه

انتظار دارد با بهره گیری از راهبردها و سیاست های رسانه ملی، تجارب و دانش نخبگان و مسئولان استان و شهر تهران برای راه اندازی پیروز و تحول کیفی شبکه اهتمام ویژه ای داشته باشید.

با توجه به موقعیت و نقش حساس و معین کننده رسانه های جمعی انتظار می رود شبکه استانی تهران که به منزله آینه ام القرای دنیا اسلام و پایتخت ایران اسلامی محسوب می شد با حرکت هوشمندانه در مدار مأموریتی و هویتی آن شبکه و نیز هماهنگی و تعامل مناسب با سایر شبکه ها و حوزه های ستادی از صندلی و منزلت شایسته ای برخوردار شود.

توفقیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

علی اصغر پورمحمدی

معاون سیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 778

به "مدیر شبکه تهران منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر شبکه تهران منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید