نوروزی: تست کرونای یک ورزشکار ناشنوای خارجی مثبت شده است

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از مثبت شدن تست کرونای یکی از ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات تکواندو و کاراته نانشوایان دنیا در تهران اطلاع داد.

نوروزی: تست کرونای یک ورزشکار ناشنوای خارجی مثبت شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، غلامرضا نوروزی در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات کاراته ناشنوایان قهرمانی دنیا درباره موضوع حضور تماشاگران در مسابقات فوتبال گفت: ستاد ملی کرونا چیزی را به صورت کتبی اعلام نکرده و اگر موردی را اعلام کند، شامل مواردی همانند کارت واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی درباره موضوع مبارزه با دوپینگ گفت: مبارزه با دوپینگ همواره ادامه دارد، چه با تست و چه با آموزش و پیشگیری. در همه مسابقات تست دوپینگ را داریم. در واقع مبارزه با دوپینگ تعطیلی ندارد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره انجام تست دوپینگ به تعداد زیاد از بعضی ورزشکاران مطرح نمود: این ورزشکاران، نفراتی هستند که فهرست شان از طرف آژانس دنیای مبارزه با دوپینگ اعلام شده است.

نوروزی با اشاره به اینکه 10 تست دوپینگ از ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات تکواندو و کاراته ناشنوایان گرفته شده است، گفت: تست کرونای یکی از ورزشکاران خارجی مثبت شد که این مسئله را به سفارت آن کشور اعلام کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1900

به "نوروزی: تست کرونای یک ورزشکار ناشنوای خارجی مثبت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی: تست کرونای یک ورزشکار ناشنوای خارجی مثبت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید