رضایی: شکست دادن تراکتور برای ما دور از دسترس نیست، دیر آمدن تارتار به پیکان به سود بازیکنانی مثل من شد

به گزارش ایران 20 دانلود، دروازه بان تیم فوتبال پیکان مدعی شد این تیم توانایی و شانس فزونی در ملاقات مقابل تراکتور تبریز در هفته بیست ودوم لیگ برتر را دارد.

رضایی: شکست دادن تراکتور برای ما دور از دسترس نیست، دیر آمدن تارتار به پیکان به سود بازیکنانی مثل من شد

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت چاپخانه از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

علیرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط تیمش در آستانه بازی با تراکتور گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تجربه بازیکنان جوان تیم هم بازی به بازی بیشتر می گردد. در این بین کادر فنی هم بررسی خوبی از بازیکنان پیکان دارد و ما کوشش می کنیم تا براساس ایده های مربیان نقاط ضعف مان را کمتر کنیم تا نتایج بهتری هم بگیریم.

دروازه بان تیم فوتبال پیکان در ادامه اضافه کرد: من فکر می کنم اگر جوان های تیم از جمله خودم در سال های گذشته بیشتر بازی می کردیم الان پیکان در جدول رتبه بهتری داشت. در برخی بازی ها به دلیل اشتباهات فردی ضرر کردیم و می توانستیم نتایج بهتری بگیریم. به هر حال این چیزها برای تیمی که جوان است، پیش می آید.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر تراکتور توضیح داد: بازیکنان ما جوان و باانگیزه هستند، به همین دلیل مقابل تیم های بزرگی که پرمهره هستند همواره با انگیزه و انرژی بالا بازی می کنیم. برای بازی روز یکشنبه هم انگیزه زیادی داریم و ملاقات با تراکتور برای ما اهمیت زیادی دارد. ما در بازی رفت برابر این تیم شکست خوردیم و امیدواریم بتوانیم این بار مثل بازی با استقلال تهران با تجربه بیشتری برابر تراکتور بازی کنیم. پیکان در چند سال گذشته معمولاً نتایج خوبی برابر تراکتور گرفته است و من حس خوبی به بازی برابر این تیم دارم.

رضایی خاطر نشان کرد: تراکتور با اینکه در آسیا عملکرد خوبی داشته است، ولی شکست دادن این تیم دور از دسترس نیست. آنها بعد از تغییرات کادر فنی نتایج خوبی گرفته اند، ولی این دلیل نمی گردد که از بازی با تراکتور ترس داشته باشیم. ما هم ثابت نموده ایم تیمی باشخصیت هستیم و پتانسیل فنی خوبی داریم. اگر باتجربه تر بازی کنیم و خودباوری بیشتری داشته باشیم، می توانیم تراکتور را شکست دهیم. این صندلیی هم که در جدول داریم صندلی واقعی ما نیست و می توانستیم تا همین هفته صندلی بهتری داشته باشیم.

دروازه بان تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که آنها در این فصل دنبال چه صندلیی هستند، توضیح داد: اگر شکل تیم از اول فصل همینطور بود و آقای تارتار زودتر به پیکان می آمد و بازیکنان موردنظرش را جذب می کرد، برای کسب سهمیه می جنگیدیم، هر چند که دیر آمدن آقا مهدی هم به سود بازیکنانی مثل من شد. با این حال سرمربی ما هنر خودش را نشان داد و توانست نتایج خوبی بگیرد. ما می توانیم در نیمه بالای جدول باشیم. اگر همین تیم حفظ و قوی تر گردد می توانیم نتایج بهتری در فصل آینده بگیریم.

وی در سرانجام درباره شرایط خودش اظهار داشت: خدا را شاکرم که شرایط خوبی دارم و تمرینات خوبی را زیر نظر آقای اینانلو انجام می دهم. این اولین فصلی است که در لیگ برتر حضور دارم و خوشبختانه بازی به بازی بهتر می شوم. فقط امیدوارم این بیماری کرونا زودتر تمام گردد تا طرفداران فوتبال را هم در استادیوم ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1622

به "رضایی: شکست دادن تراکتور برای ما دور از دسترس نیست، دیر آمدن تارتار به پیکان به سود بازیکنانی مثل من شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: شکست دادن تراکتور برای ما دور از دسترس نیست، دیر آمدن تارتار به پیکان به سود بازیکنانی مثل من شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید