دانشگاه علوم پزشکی تهران عهده دار اجرای ژورنال کلاب های آنلاین شد

به گزارش ایران 20 دانلود، دانشگاه علوم پزشکی تهران و کنفدراسیون اندودانتیکس آسیا و اقیانوسیه (APEC) برای اجرای ژورنال کلاب های آنلاین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

دانشگاه علوم پزشکی تهران عهده دار اجرای ژورنال کلاب های آنلاین شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کالج های انگلیس بدون مدرک زبان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمدحسین نکوفر، مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی تهران و کنفدراسیون اندودانتیکس آسیا و اقیانوسیه (APEC) گفت: این تفاهم نامه به صورت آنلاین و در قالب E-MoU به امضاء رسید.

وی با اشاره به اینکه شیوع و همه گیری ویروس کرونا برنامه های معاونت بین الملل دانشگاه در امسال را به سمت وسوی فعالیت های مجازی و آنلاین کشانده است، اظهار کرد: به همین دلیل مدیریت روابط بین الملل بستر انعقاد تفاهم نامه ها و قرارداد های بین المللی به صورت الکترونیک را فراهم نموده که تفاهم نامه با APEC نمونه ای از آن است.

نکوفر توضیح داد: تفاهم نامه مذکور به دنبال درخواست کنفدراسیون اندودانتیکس آسیا و اقیانوسیه و پیرو همکاری های این مجموعه با گروه اندودانتیکس دانشکده دندانپزشکی به امضاء پروفسور امیررضا رکن، رئیس دانشکده دندانپزشکی و پروفسور Mehmet Baybora Kayahan، رئیس APEC رسید.

مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه موضوع اصلی تفاهم نامه، اجرای ژورنال کلاب آنلاین توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران است؛ توضیح داد: با تکیه بر عضویت اساتید اندودانتیکس از کشور های مختلف دنیا در APEC، طی توافقات انجام شده امکان ارائه مقالات و سخنرانی های آن ها به وسیله ژورنال کلاب آنلاین دانشگاه فراهم خواهد شد.

وی توضیح داد: این در حالی است که هرگونه همکاری و معرفی اساتید به دانشگاه علوم پزشکی تهران، توسط کنفدراسیون اندودانتیکس آسیا و اقیانوسیه انجام می پذیرد.

نکوفر تجربه پیروز دانشگاه علوم پزشکی تهران در برگزاری ژورنال کلاب های آنلاین را علت اصلی ارائه درخواست برای این سطح از همکاری دانست و گفت: کنفدراسیون اندودانتیکس آسیا و اقیانوسیه پیشنهاد اجرای ژورنال کلاب را در کمیته آموزش خود با عضویت نمایندگان کشور های مختلف ارائه نموده بود که در نهایت این کمیته از میان دو کشور ایران و مصر به عنوان منتخبان نهایی، ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران را با اکثریت قاطع انتخاب کرد.

وی ادامه داد: طبق این تفاهم نامه، دانشگاه به مدت سه سال اجرای ژورنال کلاب های آنلاین مورد نظر APEC را برعهده خواهد داشت.

مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه پروژه ژورنال کلاب آنلاین دانشگاه تحت برنامه Appraise to Raise و در راستای توسعه فعالیت های آکادمیک مجازی معاونت بین الملل دانشگاه طراحی شده است، اظهار داشت: پروژه مذکور به گونه ای برنامه ریزی شده که ژورنال کلاب ها به صورت آنلاین و با حضور نویسنده مسئول/همکاران مقاله و سردبیر یا نماینده هیأت تحریریه مجله برگزار گردد و حضور نویسنده فرصتی بی نظیر در اختیار دانشجویان و شرکت کنندگان قرار می دهد تا مباحث اصلی مطرح و یافته های مقاله را به چالش بکشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1094

به "دانشگاه علوم پزشکی تهران عهده دار اجرای ژورنال کلاب های آنلاین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم پزشکی تهران عهده دار اجرای ژورنال کلاب های آنلاین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید