مشکل ویزا دانشجویان ایرانی در ایتالیا در حال پیگیری است

به گزارش ایران 20 دانلود، تهران (پانا)- سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم از گفت و گو و مکاتبات با مقامات ایتالیایی برای صدور ویزا دانشجویان ایرانی اطلاع داد و اظهار داشت با توجه به درخواست های مکرر این دانشجویان از مقامات وزارت امور خارجه برای حل مشکل ویزا، اقداماتی انجام شد و در کوشش برای حل این مشکل هستیم.

مشکل ویزا دانشجویان ایرانی در ایتالیا در حال پیگیری است

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سفارت ایران در ایتالیا با انتشار اطلاعیه ای تاکید نمود: به دنبال درخواست های مکرر دانشجویان برای حل مشکل ویزا و طرح با مقامات وزارت امور خارجه ایران، اقداماتی از سوی دستگاه دیپلماسی و این سفارتخانه انجام شد.

به گزارش روز آدینه بخش رسانه ای سفارت ایران در رم، در این اطلاعیه سفارت ایراندر ایتالیا یادآور شد: کوشش ها و پیگیری ها کماکان در جریان است از جمله موضوع ضرورت حل مشکل دانشجویان در گفت وگوی مجازی با مدیرکل سیاسی و امنیتی وزارت خارجه ایتالیا مورد تاکید نهاده شد.

سفارت ایران در ایتالیا اضافه نمود: همچنین مکاتباتی با وزارت امور خارجه و وزارت دانشگاه ها و علوم ایتالیا انجام و دیدارهایی برنامه ریزی شده که نتایج آن متعاقبا به اطلاع می رسد.

به گزارش ایرنا، دانشجویان ایرانی که در دانشگاه های ایتالیا تحصیل می نمایند در پی شیوع ویروس کرونا هم اکنون در ایران حضور دارند که با مشکل صدور ویزا روبرو شده اند، این مسأله اخیرا موجب حضور اعتراضی این دانشجویان در محوطه وزارت امور خارجه شد.

این دانشجویان خواهان رسیدگی این موضوع از سوی مقامات وزارت امور خارجه ایران هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1201

به "مشکل ویزا دانشجویان ایرانی در ایتالیا در حال پیگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل ویزا دانشجویان ایرانی در ایتالیا در حال پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید