ماکرون: روز و شب به واکسیناسیون نیاز داریم

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس جمهوری فرانسه بر انجام فرایند واکسیناسیون به صورت تمام وقت در این کشور تاکید کرد.

ماکرون: روز و شب به واکسیناسیون نیاز داریم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه با تاکید بر لزوم واکسیناسیون در این کشور اعلام کرده است: فرانسه باید صبح، ظهر و شب واکسیناسیون را انجام دهد.

این خبر درحالی منتشر شده که اروپا در حالی به نخستین منطقه جهان تبدیل شده است که تلفات ویروس کرونا در آن به بیش از یک میلیون نفر رسیده که نگرانی ها درباره گسترش موج سوم این ویروس موجب شده تا تلاش ها برای واکسیناسیون در کشورهای مختلف اروپایی تشدید شود.

رادولف آنشوبر، وزیر بهداشت اتریش نیز روز گذشته در سخنانی از قاطعیت دولت برای مهار دوباره شیوع کرونا خبر داده و در گفتگویی با یک رسانه چاپ این کشور گفت: ما مشکل بزرگی در بخش های مراقبت های ویژه داریم.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان گفت که این کشور در آغاز عید پاک وارد قرنطینه شدید پنج روزه می شود. صدراعظم آلمان در این باره گفت: ما به دلیل ویروس کرونا درون یک پاندمی جدید قرار داریم.

حدود یک سال است که کشور آلمان در شرایط کرونایی واقع شده است و حالا نتایج یک نظر سنجی نشان می دهد که بیشتر قریب به اتفاق شهروندان آلمانی از مدیریت بحران دولت در دوران کرونا ناراضی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1544

به "ماکرون: روز و شب به واکسیناسیون نیاز داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکرون: روز و شب به واکسیناسیون نیاز داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید