فعالیت 26 هزار سفیر داوطلب اهدای عضو در ایران

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرگزاری خبرنگاران- نایب رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان از همکاری بیش از 26 هزار سفیر داوطلب اجتماعی اهدای عضو با این انجمن از سراسر کشور اطلاع داد.

فعالیت 26 هزار سفیر داوطلب اهدای عضو در ایران

به گزارش خبرنگاران، آقای امید قبادی، با اشاره به 14 آذر (پنجم دسامبر) مصادف با روز جهانی داوطلب برای توسعه اجتماعی و مالی با شعار مشارکت همه جانبه جامعه کلید طلایی کنترل همه گیری بیماری کرونا است گفت: امروز در آستانه این روز مهم فرصت مناسبی جهت ترغیب و حمایت از خدمات داوطلبان حوزه فرهنگ و سلامت داریم تا به اهمیت این نیروی درون اجتماعی و مردمی بیش از پیش پی ببریم و آن را ارج نهیم.

وی اضافه نمود: داوطلبان و سفیران سلامت از نهاد و جنس خود مردم هستند که بدون هیچ چشم داشتی، ضمن برقراری ارتباط مناسب با مردم در حوزه های مختلف و به وسیله فعالیت های بیشتر فرهنگی در ارتقا مطلعی مردم برای ساختن دنیایی بهتر و زیباتر کوشش می نمایند.

آقای قبادی از همکاری بیش از 26 هزار داوطلب اجتماعی اهدای عضو با این انجمن از سراسر کشور اطلاع داد و گفت: سفیر اهدای عضو، فردی است داوطلب از هر رشته و صنفی که بخشی از وقت و توانمندی خود را برای خدمت رسانی به حوزه اهدا و مطلع سازی مردم به این مسأله به آحاد مردم جامعه صرف می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1948

به "فعالیت 26 هزار سفیر داوطلب اهدای عضو در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 26 هزار سفیر داوطلب اهدای عضو در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید