ضرغامی: نمی دانم چرا عده ای نمی توانند زیر میز بزنند

به گزارش ایران 20 دانلود، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، گفت: مصوب شد اگر قرار باشد آن منطقه کلا در اختیار منطقه میراث فرهنگی باشد و اگر امکان خرید و تملک زمین های مردم را نداریم بتوانیم از زمین های اطراف در اختیار مراتع و جنگلداری زمین معوض به مردم بدهیم تا کشاورزی نمایند.

ضرغامی: نمی دانم چرا عده ای نمی توانند زیر میز بزنند

به گزارش ایلنا، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران گفت: در پی گزارشی که از روز گذشته از چند شهر شمالی به ویژه کلاردشت داشتم آقای رئیس جمهور پشتیبانی جدی ای داشتند.

وی عنوان نمود: به موجب این گزارش مصوب شد اگر قرار باشد آن منطقه کلا در اختیار منطقه میراث فرهنگی باشد و اگر امکان خرید و تملک زمین های مردم را نداریم، بتوانیم از زمین های اطراف در اختیار مراتع و جنگلداری زمین معوض به مردم بدهیم تا کشاورزی نمایند و این مقدار به مردم ظلم نگردد. به عنوان وزیر میراث فرهنگی می دانم که به مردم ظلم می گردد.

ضرغامی گفت: نمی دانم چرا عده ای نمی توانند زیر میز بزنند. خوشبختانه آقای رئیسی و وزیر کشاورزی کاملا حمایت کردند و همراه بودند. به عزیزان در کلاردشت این خبر خوش را می دهم که با همکاری اداره کل جنگل ها و مراتع زمین کشاورزی به صورت معوض به آن ها بدهند تا آن ها به کار های خود بپردازند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2078

به "ضرغامی: نمی دانم چرا عده ای نمی توانند زیر میز بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرغامی: نمی دانم چرا عده ای نمی توانند زیر میز بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید