شرایط مصاحبه کاردانی به کارشناسی فوریت های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران تغییر کرد

به گزارش ایران 20 دانلود، شرایط مصاحبه کاردانی به کارشناسی فوریت های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 1399 اعلام شد.

شرایط مصاحبه کاردانی به کارشناسی فوریت های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران تغییر کرد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شرایط مصاحبه کاردانی به کارشناسی فوریت های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران سال 1399 تغییر کرد.

داوطلبان باید براساس تاریخ و ساعت معین شده (مطابق جداول 2 تا 6) در محل مصاحبه حضور داشته باشند. عدم حضور در جلسه مصاحبه در تاریخ مشخص شده به منزله انصراف داوطلب از گزینش در رشته فوریت های پزشکی است و هیچ مصاحبه مجدد در تاریخ دیگری انجام نخواهد شد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

مصاحبه داوطلبان خارج از شهر تهران (شامل سمنان و قم) مطابق جدول شماره یک به صورت مجازی خواهد بود. مصاحبه صرفا در ساعت و زمان مشخص شده انجام می گردد. با توجه به شرایط کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ازدهام، ضروری است داوطلبین فقط در ساعت معین شده حضور یابند.

داوطلبانی که علائم مشکوک به بیماری کرونا دارند. ضروری است قبل از آغاز مصاحبه به مسئول تیم مصاحبه اطلاع داده تا مصاحبه با رعایت شرایط تدوین شده انجام گیرد.

مصاحبه داوطلبانی که در 14 روز اخیر به بیماری کرونا مبتلا بوده اند با ارسال جواب تست مثبت (PCR) به آدرس ایمیل زیر و تائید آن به وسیله تماس تلفنی به صورت مجازی خواهد بود ([email protected])

مصاحبه در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران (برای مصاحبه عمومی): تهران، خیابان انقلاب (حد فاصل بین میدان انقلاب و چهارراه ولیعصر)، خیابان قدس، کوچه فردانش، ساختمان شماره 1 دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، طبقه همکف. آدرس براساس نقشه (https://goo.gl/maps/CRhwtXbd8GEsE8sT6) انجام خواهد شد.

سالن تربیت بدنی (برای آزمون آمادگی جسمانی) در میدان توحید - خیابان ستارخان - خیابان پاتریس لومومبا- انتهای کوچه شادی- مجموعه ورزشی شهید چمران. آدرس براساس نقشه (https://goo.gl/maps/Rtbr4Z9FvQaFHZdP7) واقع شده است.

داوطلبان برای برای دریافت جداول و زمان بندی ها اینجاکلیک نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1319

به "شرایط مصاحبه کاردانی به کارشناسی فوریت های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مصاحبه کاردانی به کارشناسی فوریت های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید