سفیر چین در تهران: پنج هزار کیت تشخیص کرونا به ایران تحویل داده شد

به گزارش ایران 20 دانلود، سفیر چین در تهران از تحویل پنج هزار کیت تشخیص ویروس کرونا از سوی این سفارتخانه و شرکت های چینی به ایران اطلاع داد.

سفیر چین در تهران: پنج هزار کیت تشخیص کرونا به ایران تحویل داده شد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، چانگ هوا سفیر جمهوری خلق چین در تهران صبح امروز (چهارشنبه) در صفحه توئیترش با انتشار تصاویری از تحویل پنج هزار کیت تشخیص ویروس کرونا به ایران اطلاع داد و نوشت: 5000 کیت تشخیص ویروس جدید کرونا که هدایای سفارت چین و شرکت های چینی در ایران است، به طرف ایرانی تحویل داده شد. کوشش ما ادامه دارد.

وی روز گذشته نیز در توئیت دیگری با انتشار فیلمی نوشت: امروز بنده به نمایندگی از سفارت چین در ایران، 250 هزار ماسک را به ایران اهدا نمودم . یاری های بیشتری در آینده ارسال می شود. قوی باش ایران!

چانگ هوا سفیر جمهوری خلق چین در تهران در پی ابتلای چند نفر در ایران به ویروس کرونا دوم اسفند ماه نیز در صفحه توئیترش با انتشار تصاویری از پرچم ایران و چین و شعر سعدی که بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند، نوشت: در مبارزه با کووید-19، ملت چین در کنار ملت ایران می ایستند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 769

به "سفیر چین در تهران: پنج هزار کیت تشخیص کرونا به ایران تحویل داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر چین در تهران: پنج هزار کیت تشخیص کرونا به ایران تحویل داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید