داورزنی: وزارت ورزش کسی را به کشتی تحمیل نمی کند، کوشش می کنیم در وزنه برداری کار به انتخاب سرپرست کشیده نشود

به گزارش ایران 20 دانلود، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما دو سهمیه بیشتر در المپیک نداریم پس کوشش می کنیم رضایت فدراسیون جهانی را به دست بیاوریم تا لااقل بتوانیم از سهمیه بانوان مان یکی را به مردان اختصاص دهیم.

داورزنی: وزارت ورزش کسی را به کشتی تحمیل نمی کند، کوشش می کنیم در وزنه برداری کار به انتخاب سرپرست کشیده نشود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدرضا داورزنی که در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی حضور پیدا نموده بود، در مورد جام وزنه برداری بین المللی فجر گفت: این مسابقات از ویژگی مهمی برخوردار بود چرا که علاوه بر گزینشی المپیک، سیاست فدراسیون دنیای وزنه برداری در مورد آنتی دوپینگ با سخت گیری و شدت بیشتری در این رقابت ها دنبال شد. مسابقات به گونه ای بود که تعدادی از کشورها نیز به ایران آمدند اما به خاطر سخت گیری فدراسیون دنیای نتوانستند در رقابت ها شرکت نمایند. خوشبختانه استقبال خوبی از مسابقات به عمل آمد و شرایط میزبانی از همه نظر استاندارد دنیای بود. امیدوارم وزنه برداران ایرانی نیز نهایت استفاده را از این مسابقات برده باشند و وزنه برداری در آینده شرایط بهتری پیدا کند.

وی ادامه داد: می دانید که ما دو سهمیه بیشتر در المپیک نداریم پس کوشش می کنیم رضایت فدراسیون دنیای را به دست بیاوریم تا لااقل بتوانیم از سهمیه بانوان مان یکی را به مردان اختصاص دهیم، چرا که بانوان ما شرایط حضور در المپیک را ندارند. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به همراه فدراسیون وزنه برداری تمام کوشش شان را به کار خواهند بست تا این اتفاق بیفتد. حالا این که چنین اتفاقی رخ دهد یا نه تصمیم گیری آن بر عهده فدراسیون دنیای است.

داورزنی با اشاره به مسابقاتی که تیم ملی والیبال در ماه های آینده در پیش دارد، توضیح داد: فدراسیون به آرامش نیاز دارد و کارها توسط سرپرست دنبال می گردد.

وی در مورد اعتراض ورزشکاران نسبت به اظهارنظر داورزنی در مورد پاداش های مدال آوران خاطر نشان کرد: این صحبت ها به گونه دیگری برداشت شد، بحث پاداش ها اینطور نبود که عنوان کردم، پاداش های سال 95 و 96 اعمال شده و دریافت نموده اند، در مورد پاداش های 97 با توجه به این که مسابقات قهرمانی دنیا و بازی های آسیایی را داشتیم، ما نگفتیم وارد جنگ شدیم، الحمدالله تعداد مدال آوران سال جاری ما زیاد هستند و میزان پاداش آنها قابل توجه است، کوشش وزارتخانه این است که در کوتاه ترین زمان ممکن پاداش ها را در اختیار ورزشکاران قرار دهد. ضمن این که همیشه اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد ورزشکاران پاداش های شان را دریافت می نمایند و ما همچنان چند ماه فرصت داریم. عدد و رقمی که در مورد پاداش ها جمع بندی شده قابل توجه است و کوتاه ترین زمان ممکن سعی می کنیم پاداش را تامین کنیم و وزارتخانه به تعهداتش عمل خواهد نمود.

داورزنی با اشاره به انتخابات فدراسیون هایی که توسط سرپرست اداره می شوند، تاکید نمود: در مورد والیبال کوشش می گردد هرچه زودتر مقدمات برگزاری انتخابات فراهم گردد، کشتی نیز چنین شرایطی را دارد، این که هر روز برآورد هایی در مورد ورود یک گزینه به بحث انتخابات مطرح می گردد مواردی است که مورد نظر وزارت ورزش نیست و وزارتخانه کسی را به کشتی تحمیل نخواهد نمود، نه کشتی و نه سایر فدراسیون ها و همه کارها طبق روال منطقی انجام می گردد. قرار نیست که وزارتخانه کسی را به این پست منصوب کند، هیچ اتفاقی قرار نیست رخ دهد و مجمع فدراسیون کشتی در مورد رئیس بعدی فدراسیون تصمیم گیری خواهد نمود.

وی در ادامه در مورد انتخابات وزنه برداری نیز گفت: در چند روز آینده کمیته آنالیز صلاحیت ها کارش را آغاز خواهد نمود و کوشش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن مجمع وزنه برداری برگزار شده تا دغدغه جامعه وزنه برداری رفع گردد و کار به سرپرستی کشیده نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 153

به "داورزنی: وزارت ورزش کسی را به کشتی تحمیل نمی کند، کوشش می کنیم در وزنه برداری کار به انتخاب سرپرست کشیده نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: وزارت ورزش کسی را به کشتی تحمیل نمی کند، کوشش می کنیم در وزنه برداری کار به انتخاب سرپرست کشیده نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید