غفور: بازی بااسترالیا سخت است، روان بازی نمی کردیم مشکل می خوردیم

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران، امیر غفور پس از پیروزی مقتدرانه سه بر صفر امشب تیم ملی والیبال ایران مقابل قطر در رقابت های والیبال قهرمانی 2019 آسیا گفت: حقیقت این است که وقتی جلوی تمام تیم ها خوب بازی کنید طبیعی است حرفی برای گفتن نخواهند داشت. اگر بازی با همین قطر را محکم نگیریم و روان بازی نکنیم به مشکل می خوریم.

غفور: بازی بااسترالیا سخت است، روان بازی نمی کردیم مشکل می خوردیم

ملی پوش والیبال ایران ادامه داد: همین قطر توانست دیروز استرالیا را اذیت کند و کار با این تیم را به ست پنجم برساند. آنها دو ست متوالی را عقب بودند اما به بازی با استرالیا برگستند و کار را برای حریفشان خیلی سخت نمایند. آنها می توانستند حضور استرالیا در المپیک را نیز با سختی روبرو کتنند.

وی درباره دیدار با استرالیا توضیح داد: بازی با استرالیا سخت است. آنها یکی از حریفان ما در انتخابی المپیک هستند. مهم است که بازی خوبی را انجام دهیم تا آنها به خود باوری لازم نرسند که می توانند ایران را شکست دهند.

غفور در پاسخ به سوال خبرنگاران، مبنی بر پیش بینی خود از بازی با استرالیا و پیش بینی خود از رقابت های انتخابی المپیک در چین یادآور شد: تمام فکر و ذکرمان صعود به المپیک است. مطمئن باشید در این راستا همه از جان و دل مایه می گذارند و مطمئن باشید در این راستا پیروز می شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 363

به "غفور: بازی بااسترالیا سخت است، روان بازی نمی کردیم مشکل می خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفور: بازی بااسترالیا سخت است، روان بازی نمی کردیم مشکل می خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید