تصاویر ، دیدارهای امروز ظریف با مقام هایی از تاجیکستان و قرقیزستان

به گزارش ایران 20 دانلود، وزیر امور خارجه کشورمان با مقام هایی از تاجیکستان و قرقیزستان دیدار کرد.

تصاویر ، دیدارهای امروز ظریف با مقام هایی از تاجیکستان و قرقیزستان

به گزارش خبرنگاران، نظام الدین شمس الدین زاده زاهدی سفیر جدید جمهوری تاجیکستان امروز با دکتر محمد جواد ظریف دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وزیر امور خارجه کرد.

در ادامه نیز نوران احتیاج علی اف معاون وزیر امور خارجه جمهوری قرقیزستان امروز بعد از ظهر با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد. در این دیدار طرفین در مورد همکاری های ترانزیتی و نقش و صندلی مهم ایران در این زمینه، ایجاد پروازهای مستقیم، اجلاس آینده شانگهای و موضوعات منطقه ای مصاحبه و گفتگو کردند.

ظریف در این دیدار ضمن تاکید بر طرح های ترانزیتی و تسهیل ویزا برای راننده های کامیون ها، همچنین به اهمیت ویژه ای که ایران برای صلح و ثبات و دموکراسی در منطقه قائل است اشاره نمود و گفت: مذاکرات سیاسی بین معاونین وزرای خارجه ایران و قرقیزستان مثبت بوده و تاثیر خوبی بر افزایش مناسبات در ابعاد مختلف دارد.

معاون وزیر امور خارجه قرقیزستان نیز گفت: بدنبال تقویت و گسترش مناسبات دوجانبه و بین المللی با جمهوری اسلامی ایران هستیم و سفر مقامات دو کشور در سطوح مختلف را در دستور کار داریم؛ و در کنار مناسبات سیاسی و مالی، توسعه و افزایش همکاری های پارلمانی نیز در دستور کار واقع شده است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 183

به "تصاویر ، دیدارهای امروز ظریف با مقام هایی از تاجیکستان و قرقیزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، دیدارهای امروز ظریف با مقام هایی از تاجیکستان و قرقیزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید