به نام سرخابی ها، به کام کارگزار، استقلال و پرسپولیس، بنگاه تبلیغاتی رایگان برای شرکت های خاص!

به گزارش ایران 20 دانلود، ظرف یکسال گذشته هرازگاهی درباره گروه های اقتصادی اسم و رسم دار دور و بر تیم های استقلال و پرسپولیس حرف زدند، اما در نهایت تعیین شد این اخبار تنها جنبه تبلیغاتی داشته است!

به نام سرخابی ها، به کام کارگزار، استقلال و پرسپولیس، بنگاه تبلیغاتی رایگان برای شرکت های خاص!

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

گروه ورزشی خبرنگاران- به تازگی برای چندمین بار طی ماههای گذشته خبری درباره امضای قرارداد جدید با یک کارگزار برای باشگاه استقلال در رسانه رسمی این باشگاه منتشر شد. خبری که مشابه آن در ماه اول حضور احمد سعادتمند در باشگاه استقلال درباره یک کارگزار دیگر رسانه ای شده بود ولی در نهایت هنوز به 6 ماه نرسیده قرارداد فی مابین از بین رفته و مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه از کارگزاری دیگر پرده برداری کرد.

اتفاقی که در دوران معرفی کارگزار قبلی منجر به شکایت کارگزار قبل تر از آن شد. اینکه کارگزاری که در زمستان سال 1398 به عنوان حامی اقتصادی دو باشگاه سرخابی معرفی شده بود اما پس از اطلاع از عقد قرارداد با کارگزار جدید از استقلال به دادسرا شکایت برد.در باشگاه پرسپولیس هم مشابه چنین اتفاقاتی رخ داد و حتی بدقولی ها در اجرای تعهدات کارگزار نسبت به باشگاه منجر به بروز مشکل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم قهرمان فصل نوزدهم به خاطر شکایت برانکو ایوانکوویچ شد. در واقع هیچ یک از تعهدات اقتصادی کارگزار اجرا نشده و بی پولی کار دست پرسپولیس داد. جالب این بود که چند روز قبل یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در وصف بی پولی باشگاه اشاره ای به موجودی حساب این مجموعه نموده و گفته بود تنها 8 میلیون تومان پول در حساب باشگاه موجود است.

حالا هم که کارگزار جدید با باشگاه استقلال قرارداد بسته عنوان شده قرار است 80 میلیارد تومان به این باشگاه پول تزریق کند. این قرارداد در حالی بسته شده که سابقه ثابت نموده به محض ورود مدیرعامل جدید در هر یک از دو باشگاه سرخابی، مدیرعامل جدید همه قراردادهای اینچنینی را لغو یا غیراصولی دانسته و اسپانسرهای خودش را به باشگاه می آورد! و باز هم در آن حدفاصل باید شاهد گله گذاری های حامی اقتصادی قبلی بوده و در نهایت این وسط تنها دو طیف ضرر و سود می نمایند.

باشگاه استقلال و پرسپولیس که با شعار یاری 80 تا 100 میلیاردی درباره شان حرف زده شده و بازیکنان و طلبکاران دلشان را صابون زده بودند که از کنار این کارگزاران اعظم(!) به مطالبات و معوقات شان دست پیدا می نمایند متضررهای اولیه این فسخ قراردادها محسوب می شوند. در وهله دوم سرخابی ها هستند که متأثر از این شرایط در بی پولی بیشتر غوطه ور شده و بدهی های هنگفت شان، سنگین تر می شوند و دریافت مجوز حرفه ای و هر موضوعی که به پول مربوط می گردد به بن بست برمی خورد.

اما در وهله آخر طرفداران هستند که با مشاهده این شرایط از نتایج تیم شان غصه دار و سرافکنده می شوند و دستشان هم به جایی بند نیست. اگر اعتراض نمایند صدایشان به جایی نمی رسد و اگر مقابل مجلس تجمع نمایند به هیچ مسئولی برنمی خورد و کارها طبق منوال قبل ادامه پیدا خواهند کرد.در نقطه مقابل کارگزاران به شدت از این بودن سود می برند. چرا که نهایتا کمتر از 10 میلیارد هزینه نموده اند اما به اندازه تبلیغاتی که در شرایط عادی شاید باید برایش بیش از 100 میلیارد تومان هزینه می کردند با پرداخت کمتر از 10 درصدش معروف شده و نامشان سرزبان ها می افتد. ضمن اینکه تعدادی از اعضای حاضر در هیأت مدیره این دو باشگاه که شاید الان هم در این جمع نباشند با بهره گیری از بودن چنین کارگزارانی به اهداف تجاری و سیاسی خودشان دست پیدا نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1274

به "به نام سرخابی ها، به کام کارگزار، استقلال و پرسپولیس، بنگاه تبلیغاتی رایگان برای شرکت های خاص!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به نام سرخابی ها، به کام کارگزار، استقلال و پرسپولیس، بنگاه تبلیغاتی رایگان برای شرکت های خاص!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید