اعضای هیات مدیره پرسپولیس تا یکشنبه معرفی می شوند؟

به گزارش ایران 20 دانلود، بعضی خبرها حکایت از معرفی اعضای هیات مدیره پرسپولیس تا روز یکشنبه هفته آینده دارد.

اعضای هیات مدیره پرسپولیس تا یکشنبه معرفی می شوند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز دهمین بازی خود در رقابت های فصل جاری لیگ برتر را برگزار می نماید که تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه هنوز معین نشده و همین موضوع پایه و مبنای تمام اعتراض های طرفداران پرسپولیس به مدیریت سجادی در وزارت ورزش است که چرا برای انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خلاف دیگر باشگاه دولتی تعلل به خرج داده است.

باشگاه پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر و با استعفای جعفر سمیعی و معین شدن کابینه دولت سیزدهم و روی کار آمدن سجادی امیدوار بود پس از باشگاه استقلال معین تکلیف گردد اما هنوز پس از گذشت ماه ها هیچ انتخاب و انتصابی در این باشگاه انجام نشده و همین موضوع باعث خشم و ناراحتی طرفداران پرسپولیس شده است.

اگرچه سجادی هربار اعلام نموده صدری اختیارات یک مدیرعامل را دارد اما عملکرد صدری تا به اینجای کار به هیچ وجه همسو با توقعات طرفداران این تیم نبوده است. پرداخت نشدن طلب کالدرون پس از وعده های پیاپی و 72 ساعت های معروف صدری از یک سو و ابهامات اقتصادی فراوان در دریافتی از اسپانسرها و شرکت هایی که پول قرضی به سرخ ها دادند، جدایی رادوشوویچ و بسیاری از مسائل دیگر از سوی دیگر علت ادامه دار بودن جریان معترض طرفداران علیه صدری است.

جالب این که به نظر می رسد همان برآورد سابق در خصوص انتخاب مدیرعامل وجود دارد. قبلا شایعه شده بود تا زمانی که بدهی کالدرون پرداخت نگردد، سجادی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره را انتخاب نخواهد نمود، اتفاقی که بر اساس وعده تازه مجید صدری تا آدینه انجام خواهد شد و پنجره جابجایی پرسپولیس نیز به زودی باز خواهد شد.

دقیقا شب قبل از گردهمایی طرفداران پرسپولیس مقابل وزارت، مجید صدری در تلویزیون گفت مشکل بدهی کالدرون حل شده و بدهی او به صورت کامل پرداخت شده است. ادعایی که روز گردهمایی نیز یک بار دیگر تکرار شد تا میلیونها طرفدار پرسپولیس در انتظار ایمیل تایید وکیل کالدرون برای باز شدن پنجره جابجاییی از سوی فیفا باشند.

شنیدیم در صورتی که وعده صدری عملی شده و با پرداخت بدهی کالدرون پنجره جابجاییی باشگاه باز گردد، سجادی که با وزیر تعاون و وزیر اقتصاد جلسه ای را تا روز شنبه برگزار می نماید، بلافاصله تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس را معین خواهد نمود.

آخرین خبرهای دریافتی خبرنگار طرفداری از وزارت ورزش حکایت از آن دارد نفرات مورد نظر وزیر ورزش برای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تا روز یکشنبه اعلام خواهد شد و باشگاه پرسپولیس بالاخره پس از ماه ها، تصمیم سازان مدیریتی و اجرایی خود را خواهد شناخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1918

به "اعضای هیات مدیره پرسپولیس تا یکشنبه معرفی می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای هیات مدیره پرسپولیس تا یکشنبه معرفی می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید