اکثریت اروپایی ها خواهان بهبود روابط با روسیه هستند

به گزارش ایران 20 دانلود، یک نظرسنجی در کشورهای اروپایی نشان داده که اکثریت مردم یا بطور دقیق تر: 84 درصد آلمانی ها، 78 درصد ایتالیایی ها، 75 درصد فرانسوی ها و 68 درصد انگلیسی ها خواهان از سرگیری گفت وگوها و بهبود روابط با روسیه هستند.

اکثریت اروپایی ها خواهان بهبود روابط با روسیه هستند

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، بیشتر شهروندان در آلمان، ایتالیا، فرانسه و انگلیس هوادار از سر گیری گفت وگوها بین اتحادیه اروپا و روسیه هستند. این مسئله در نظرسنجی که از سوی آژانس سنجش افکارعمومی اسپوتنیک صورت گرفته، تعیین شده است.

به سئوال شوندگان اروپایی یادآوری شد که در نتیجه اعمال تحریم ها و سیاست ضدتحریمی، روابط سیاسی و مالی مسکو و بروکسل تیره شده و از آنها سؤال شده است که آیا دوست دارند در آینده نزدیک روابط اتحادیه اروپا و روسیه بهبود یابد؟

در سرانجام تعیین شد که بیشتریت قریب به اتفاق آنها از امکان ازسرگیری مذاکرات دو طرف با هدف بهبود روابط حمایت می نمایند. بدین ترتیب که 84 درصد شهروندان آلمانی، 78 درصد ایتالیایی ها، 75 درصد از مردم فرانسه و 68 درصد انگلیسی ها هوادار عادی شدن روابط با روسیه هستند.

بیشتر از همه افراد دارای تحصیلات عالی از چنین مسئله ای استقبال نموده اند. بطور خاص 91 درصد آلمانی ها و 77 درصد انگلیسی ها دارای مدرک دانشگاهی به سؤال درباره تمایل به برقراری روابط با مسکو پاسخ بله یا تقریبا بله داده ا ند.

از این نظرسنجی همچنین نتیجه گرفته می گردد که افراد مسن بیشتر از جوانان به بهبود روابط با روسیه علاقه دارند. به عنوان مثال ، 78 درصد از فرانسوی ها و 81 درصد ایتالیایی های بالای 35 سال از شروع گفت وگوها با مسکو استقبال نموده اند ، در حالیکه در میان هموطنان جوان تر آنها، به ترتیب 65 درصد و 67 درصد خواهان این مسئله بودند.

علاوه بر این، مردان بیشتر از زنان هوادار عادی سازی روابط با مسکو هستند: 81 درصد در برابر 68 درصد در فرانسه ، 88 درصد در مقابل 81 درصد در آلمان.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 622

به "اکثریت اروپایی ها خواهان بهبود روابط با روسیه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکثریت اروپایی ها خواهان بهبود روابط با روسیه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید