تور ارزان آلمان: معرفی فرودگاه های آلمان

به گزارش ایران 20 دانلود، آلمان دارای بیش از سی فرودگاه مسافری و باربری تجاری و بعلاوه تعداد زیادی فرودگاه کوچکتر است که حمل و نقل هوایی عمومی و تجاری را انجام می دهند. در ادامه با ما همراه باشید و در کامنت پیشنهاد خودتان را با مجله گردشگری خبرنگاران به اشتراک بگذارید. قیمت بلیط هواپیما

تور ارزان آلمان: معرفی فرودگاه های آلمان

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

از میان فرودگاههای تجاری، می توان بیشتر آن ها را فرودگاه بین المللی در نظر گرفت. این فرودگاه های بین المللی از نظر اندازه از فرودگاه های بزرگ در فرانکفورت و مونیخ که سالانه ده ها میلیون مسافر را جابجا می نمایند تا فرودگاه های کوچکتر در شهرهای میانه همچون فرودگاه زویه براکن Zweibrücken ، در حدود 220 هزار مسافر تا بیش از 5.2 میلیون مسافر (همچون فرودگاه هانوفر لانگنهاگن) را جابجا می نمایند. فرودگاه های بزرگ تا 125 خط هوایی مختلف دارند که هر روز به صدها مقصد با صدها مسافر نشست و برخاست دارند.

بسیاری از فرودگاههای میانه پروازهایی را به وسیله خطوط هوایی اصلی مانند لوفت هانزا Lufthansa و بعلاوه سفرهایی در خطوط هوایی کم هزینه و چارتری مانند ریان ایر RyanAir، ژرمن وینگز German Wings ، ایربرلین تی یو آی Air Berlin TUI و کوندور انجام می دهند. بعلاوه اغلب آنها پروازهای زیادی را به سراسر آلمان و اروپا ارائه می دهند.

در فرودگاه های کوچکتر بیشتر ترافیک مربوط به شرکت های هواپیمایی کم هزینه و شرکت های چارتری است. شرکت های چارتری، اغلب پروازها را به مقاصد گردشگری در منطقه ها گرم اختصاص می دهند.

پایگاه هوایی سابق ایالات متحده هان، در 75 مایلی فرانکفورت، اولین جایی بود که پروازهایی را از شرکت های هواپیمایی کم هزینه را پیشنهاد کرد و بعلاوه به عنوان الگویی برای تبدیل پایگاه های هوایی ارتش سابق به فرودگاه های تجاری تبدیل شد.

بعلاوه یک برنامه بسیار پیروز برای پیوند سفر هوایی به سفر ریلی (سفر با قطار) در بعضی از شهرهای بزرگ آلمان ریخته شد. به این صورت که قطارهای پر سرعت درون شهری مستقیماً به فرودگاه های فرانکفورت ، دوسلدورف ، کلن-بن و اشتوتگارت ارائه خدمت نمایند.

فرودگاه های آلمان - فرودگاه فرانکفورت

فرانکفورت شلوغ ترین یکی از فرودگاه های آلمان است و در سال 2013 از بیش از 58 میلیون مسافر استقبال کرد. فرانکفورت نقطه اتصال حدودا 300 فرودگاه از بیش از صد کشور است.

فرودگاه فرانکفورت ، یکی از 15 فرودگاه برتر دنیای است که به عنوان دوازدهمین شلوغترین فرودگاه برای جابجایی مسافران، هفتمین فرودگاه از لحاظ جابجایی مسافران بین المللی، هشتمین فرودگاه از لحاظ اندازه وزن بار جابه جاشده و هفتمین فرودگاه برای حمل و نقل بین المللی بارها واقع شده است.

این فرودگاه در رده چهارم اروپا پس از لندن-هیترو ، پاریس و آمستردام برای مسافران و از نظر بار، بعد از پاریس در رتبه دوم واقع شده است. به طور میانه روزانه 1295 نشست و برخاست در فرودگاه فرانکفورت انجام می گردد. خرید بلیط هواپیمای تهران برلین

بسیاری از مسافران خود فرانکفورت را به عنوان مقصد انتخاب نموده اند، زیرا این شهر یک مرکز تجاری مهم است. اما فرانکفورت همچنان یک نقطه انتقال برای ارتباطات هوایی و ریلی به دیگر شهرهای آلمان و یک نقطه انتقال هوایی به بسیاری از کشورهای دیگر، به ویژه در اروپای شرقی و آسیا است.

شلوغ ترین اتوبان شبانه روزی اروپا ، فرانکفورت کروز درست در مجاورت فرودگاه واقع شده است. اتوبوسهای A3 و A5، که مهمترین وسایل نقلیه در آلمان هستند، اجازه دسترسی سریع به شبکه گسترده بزرگراه های اروپا را می دهند. علاوه بر این، این فرودگاه خود دارای ایستگاه اتوبوس و تعداد زیادی پارکینگ وسیع از جمله پارکینگ ویژه معلولان ، زنان و بعلاوه وسایل نقلیه بزرگ است.

بیشتر مسافران با قطار به فرودگاه فرانکفورت می فرایند. بیش از 170 قطار در طول روز در ایستگاه راه آهن فرودگاه توقف دارند و مسافران را مستقیماً به کلن ، هامبورگ ، مونیخ ، برلین ، درسدن، نورنبرگ ، اشتوتگارت و بسیاری از شهرهای دیگر آلمان می برند. بعلاوه مقاصد دیگری از قبیل وین ، میلان ، زوریخ و آمستردام نیز دارد.

خط ریلی پرسرعت فرانکفورت - کلن که مدت زمان سفر را از دو و نیم ساعت به کمتر از یک ساعت کاهش می دهد ، نیز به فرودگاه های فرانکفورت و کلن - بن خدمات ارائه می دهد. فرانکفورت مدت ها است که دارای ایستگاه راه آهن دیگری است که سرویس عبورومرور سریع را به منطقه راین-مین Rhein-Main ارائه می دهد که هنوز هم کار می نماید.

فرودگاه های آلمان - فرودگاه مونیخ

با تمام این اوصاف، فرانکفورت با فرودگاه فرانسیس جوزف اشتراوس در مونیخ که دومین قطب هوایی آلمان است ، رقابت سرسختانه ای دارد.

در سال 2014 ، در مسابقه فرودگاه های دنیای، فرودگاه مونیخ به وسیله اسکیتراکس، مشاور حمل و نقل هوایی مستقر در لندن ، به عنوان برترین فرودگاه اروپا معرفی گردید. در سطح دنیای، مونیخ به عنوان سومین فرودگاه برتر دنیا معرفی گردید.

علاوه بر این، این فرودگاه در قسمت غذا، رتبه های برتر را به دست آورد. به گفته مسافران ، مونیخ دارای دومین رستوران برتر فرودگاهی دنیا است و بیش از 45 نوع غذا را ارائه می دهد. علاوه بر این، هتل کمپینسکی Kempinski در فرودگاه مونیخ به عنوان دومین هتل برتر اروپا در فرودگاه انتخاب شده است. سفر به مونیخ

تعداد مسافران این فرودگاه در سال 2013 به 38.7 میلیون نفر رسید. رشد این فرودگاه، تا حد زیادی به علت تصمیم لوفت هانزا برای اجرای برنامه بزرگ توسعه فرودگاه مونیخ بود که منجر به توسعه ترمینال اصلی مونیخ و سپس افتتاح دومین ترمینال آن شد.

فرودگاه مونیخ دارای مقاصد زیادی است و با توجه به تعداد مقاصد برتر ، قطب حمل و نقل هوایی برتر اروپا محسوب می گردد. فرودگاه مونیخ با برنامه گسترده پرواز خود از شهرهای ایتالیا، لقب شمالی ترین فرودگاه ایتالیا را به دست آورد. در تابستان ، تقریباً 400 پرواز هفتگی به مقاصد ایتالیا صورت می گیرد. این فرودگاه راه ارتباطی عالی به اروپای مرکزی و شرقی است.

با قرارگیری فرودگاه مونیخ در قلب باواریا، دسترسی به کوه های آلپ نیز بسیار راحت است. اگر قصد سفر به اتریش ، سوئیس ، ایتالیا ، جمهوری چک یا اسلواکی را دارید ، از فرودگاه مونیخ یک سفر کوتاه با ماشین یا قطار به این مقاصد خواهید داشت.

فرودگاه های آلمان - فرودگاه دوسلدورف

سومین رده شلوغ ترین فرودگاه های آلمان دوسلدورف است که در سال 2013، 21.2 میلیون مسافر را به خود اختصاص داد. این فرودگاه، ترمینال نسبتاً جدیدی دارد که جایگزین و پیشرفته ترمینالی است که در سال 1996 با آتش سوزی فاجعه بار نابود شده بود. دوسلدورف نیز همچون فرانکفورت، دو ایستگاه راه آهن دارد، یکی برای قطارهای مسافت طولانی و قطارهای بین شهری و دیگری برای منطقه ها محلی. قطار اسکای ترین ایستگاه های مسافت طولانی را به ترمینال های این فرودگاه متصل می نماید.

فرودگاه های آلمان - برلین

در طول جنگ سرد ، چهار فرودگاه در برلین مشغول خدمت بودند که تمام آن ها به وسیله اشغالگران اداره میشد. تمپلوف به وسیله قدرتهای اشغالگر آمریکایی اداره میشد. فرانسوی ها که تگل را اداره می کردند. فرودگاه نظامی انگلیس در گاتو قرار داشت و روس ها شونفلد را اداره می کردند. پس از اتحاد مجدد آلمان، ترافیک برلین بین سه فرودگاه تقسیم شد: تمپلوف، تگل و شنفلد. تمپلوف که در سال 2008 بسته شد و تگل و شونفلد را به عنوان دو فرودگاهی که ترافیک تجاری به برلین را اداره می نمایند، تنها گذاشت. غذا هاب معروف برلین

فرودگاه های آلمان - کلن / بن

فرودگاه کنراد آدناور ، بین کلن و بن ، یکی از پایگاه های اصلی ژرمن وینگز و سایر شرکت های هواپیمایی کم هزینه است. ایستگاه راه آهن این فرودگاه با اتصال به خطوط با سرعت بالای بین شهری امکان این را فراهم نموده است که مسافران در کمتر از یک ساعت به فرودگاه فرانکفورت برسند. این امر بسیاری از فرصت ها را برای ارتباطات، باز می نماید که به رشد فرودگاه یاری کند و بعلاوه باند فرودگاه فرانکفورت را تا حدودی سبک می نماید. خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما تهران مونیخ

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1913

به "تور ارزان آلمان: معرفی فرودگاه های آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: معرفی فرودگاه های آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید