آمریکا بیش از هر زمان دیگری به تجزیه نزدیک تر است، ترامپ در 5 ایالت پادشاهی تشکیل دهد

به گزارش ایران 20 دانلود، روزنامه لس آنجلس تایمز با بیان اینکه آمریکا به دلیل سیاست های مستأجر کاخ سفید بیش از هر زمان دیگری به تجزیه نزدیک شده است، خواهان تشکیل پادشاهی ترامپ در پنج ایالت شد.

آمریکا بیش از هر زمان دیگری به تجزیه نزدیک تر است، ترامپ در 5 ایالت پادشاهی تشکیل دهد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران،آریا تاج الدین، روزنامه لس آنجلس تایمز در یادداشتی به آنالیز گزینه های مختلف پیرامون تجزیه آمریکا به دلیل شیوع کرونا پرداخت.

استیو لوپز، ستون نویسان این روزنامه با پیش کشیدن این گزاره که تقریباً 30 سال پیش، اتحاد جماهیر شوروی از هم پاشید و به 15 جمهوری مستقل تقسیم شد، این سؤال را مطرح کردند که چرا نمی توانیم این کار را در آمریکا انجام دهیم؟

این روزنامه در ادامه اضافه نمود: تمام کسانی که عاشق ترامپ هستند و در حال حاضر ایالات متحده آمریکا را اداره می نمایند، ساکن پادشاهی مارالاگو (شامل پنج ایالت) خواهند شد. این توهم به نظر می رسد، شاید همین باشد. ولی پنج هفته از شروع قرنطینه گذشته است و ما در منزل قرنطینه هستیم.

سردرگمی مردم آمریکا به دلیل پروتکل های متناقض / از یکدیگر متنفریم!

این روزنامه منتقد ترامپ در ادامه تأکید کرد: هر دقیقه ای که دانشمندان را تماشا می کنید، هشدار می دهند که اگر قبل از انجام آزمایش و ردیابی به حالت عادی برگردیم، با جان خود بازی نموده ایم و دقایقی بعد که شما در حال تماشای ترامپ هستید، او چیز دیگری می گوید و شما را گیج و سر در گم می نماید.

هزینه های سنگین مالی و بین المللی جدایی کالیفرنیا از آمریکا/ایالتی که در استقلال طلبی تنها نیست

لس آنجلس تایمز با مطرح کردن گزینه تجزیه آمریکا بر اثر اختلافات اضافه نمود: ما 30 دقیقه حملات ان بی سی به ترامپ و فاکس نیوز را تماشا کردیم و سپس به مدت 30 دقیقه، دفاع شبه نظامیانه شان هانیتی (مجری معروف شبکه فاکس نیوز) از ترامپ در فاکس نیوز را مشاهده کردیم. این چیزی است که ما هستیم. این ملت ممکن است بیش از هر زمان دیگری به تقسیم شدن نزدیک باشند. از هم متنفریم. آیا می خواهید بعضی از ایمیل هایی را که می گیرم بخوانید؟ نه قطعاً نمی خواهید. ما می توانستیم این کار را به روش اتحاد جماهیر شوروی انجام دهیم و به 15 کشور خودمختار تقسیم شویم. اما تقسیم به دو نیمه دموکرات و جمهوری خواه به نظر می رسد کمی آسان تر است.

قلمرو پادشاهی ترامپ در 5 ایالت

این روزنامه منتقد سیاست های ترامپ توضیح داد: پادشاهی مارالاگو (جمهوری خواستار) مطمئناً شامل ایالاتی است که اکنون در حال مسابقه برای بازگشایی مشاغل خود هستند، علیرغم تمام خطراتی که توسط مراجع پزشکی یکی بعد از دیگری تعیین شده است. تگزاس، تنسی، جورجیا، کارولینای جنوبی و فلوریدا.

در پادشاهی ترامپ، برای جشن تولد جمهوری جدیدشان، می توانند یک مهمانی عظیم را در تمام سواحل آتلانتیک جنوب شرقی برگزار نمایند. رعایت فاصله اجتماعی کنار گذاشته گردد و هرکسی که ماسکی در دست داشته باشد، زندانی گردد.

لس آنجلس تایمز توضیح داد: در تگزاس، اعدام های معلق شده نه تنها از سر گرفته گردد، بلکه زندانیان را با تزریق کشنده ویروس کرونا اعدام نمایند و همه کلیساها در پادشاهی مارالاگو مجدداً بازگشایی شوند. تمام مهاجران مارالاگو به جز ملانیا ترامپ را با قایق های لاستیکی به خانه می فرستند، تمام مکالمات ترامپ با متحدان و دشمنان خارجی را عالی خواهند خواند و هیچ آدم باهوشی مالیات نمی پردازد. البته کالیفرنیا دارای مناطق جمهوری خواه و دوست داشتنی ترامپ نیز هست که عظیم ترین آن ها دره مرکزی است. وقتی کشور شکافته گردد، همه چیز از مودیستو تا بیکرزفیلد به قلمرو مارالاگو تبدیل می گردد. اما به محض اخراج نیروی کار خارجی، مطمئن نیستیم که آن ها چگونه کسی را برای کار کردن استخدام می نمایند.

این نشریه با تأکید بر اینکه منظور این نیست که عنوان کنیم کالیفرنیا چالش های رهبری خود را ندارد و همه چیز عالی است تأکید کرد: ما بحران مسکن داریم که به طور موقت فراموش نموده ایم و از آن بدتر حضور افراد فوق العاده ثروتمند در کنار تعداد زیادی از فقرا، جوّ شهر را متشنج نموده است. همچنین معامله پنهانی و مشکوک نیوسام، فرماندار کالیفرنیا برای خرید ماسک از یک شرکت چینی به ارزش یک میلیارد دلار را نیز از قلم نیاندازید. اگر دقت کنید نیوسام کالیفرنیا را یک کشور خطاب می نماید، پس بیایید آن را رسمی کنیم.

4106/4129/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 983

به "آمریکا بیش از هر زمان دیگری به تجزیه نزدیک تر است، ترامپ در 5 ایالت پادشاهی تشکیل دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا بیش از هر زمان دیگری به تجزیه نزدیک تر است، ترامپ در 5 ایالت پادشاهی تشکیل دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید