70 درصد کسب وکارها وارد فضای مجازی می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرنگاران/اردبیل دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اردبیل و عضو کمیسیون بلاک چین و رمزارز نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: به اعتقاد بنده در آینده نزدیک بالای 70 درصد از کسب وکارهای ما رسماً وارد فضای مجازی خواهد شد.

70 درصد کسب وکارها وارد فضای مجازی می گردد

مجید نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کسب وکارها در آینده نزدیک از حالت سنتی خود کاملاً جدا شده و باعث رکود کسب وکارهای سنتی خواهد شد و بشر امروزی با صرف زمان و هزینه کمتر استقبال بیشتری از این حوزه خواهد نمود.

وی با بیان اینکه به زودی شاهد تحول اساسی در عرصه کسب وکارهای آنلاین خواهیم بود، اضافه کرد: تلفیق این حوزه با رمز ارزها در بستر بلاک چین انقلاب جدیدی از تکنولوژی را رونمایی خواهد نمود و مردم با استفاده از تکنولوژی متاورس به یاری یک هدست واقعیت مجازی با تکیه دادن در جایگاه خود در منزل بدون محدودیت زمانی و مکانی در فروشگاه های آنلاین سرتاسر جهان قدم خواهند زد و از بازدید و خریدهای خود نهایت لذت را خواهند برد.

این فعال حوزه فناوری اطلاعات گفت: این حوزه نه تنها در بحث خریدوفروش آنلاین بلکه در حوزه های گردشگری و پزشکی و بسیاری از حوزه های دیگر انقلابی ایجاد خواهد نمود.

نصیرزاده با اشاره به اینکه در درجه اول باید فرهنگ استفاده از تکنولوژی در جامعه همه گیر شود، ادامه داد: قطعاً این کار احتیاجمند همکاری دولت ها و فعالین این حوزه است.

وی اضافه کرد: هر بستری در درجه اول احتیاجمند قوانین شفاف و منعطف است که با پیشرفت این حوزه سریع قابلیت به روزرسانی داشته باشد و باعث ایجاد محدودیت های دست وپاگیر نشود که در کشور ما در طول سال های گذشته بیش ازپیش قابل لمس بود و همیشه بخش خصوصی درگیر کاغذ بازی های اداری بوده است و به نظر می رسد یکی از دلایل اصلی جاماندن ما در بیشتر عرصه ها همین بروکراسی ادارات باشد.

فرصت های فضای مجازی از تهدیدهای آن پیشی می گیرد

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اردبیل اضافه کرد: با پیشرفت علم و تکنولوژی زندگی امروز بشری بیشتر از پیش تحت این حوزه قرار گرفته است و کسب وکارهای امروزی نیز از این قائله مستثنی نبوده و با سرعت بیشتری خود را با جهانی مجازی وفق دادن و بشر امروز به پشتوانه علم هر روز بیشتر در پی رفاه و آرامش در زندگی خود می شود که کسب وکارهای مجازی این راستا را هموارتر نموده است.

نصیرزاده با بیان اینکه مردم با یک کلیک می توانند به تمام احتیاجمندی های روزمره خود در جهانی مجازی دسترسی داشته باشند، اضافه کرد: با استفاده از این فضا، مردم با صرف کمترین زمان ممکن و هزینه ای ناچیز با برسی قیمت و تنوع احتیاج خود برترین و باصرفه ترین انتخاب ممکن را انجام دهند.

عضو کمیسیون بلاک چین و رمزارز نظام صنفی رایانه ای کشور تشریح کرد: در طی دو سال گذشته و با توسعه بیماری منحوس کرونا در جای جای این کره خاکی بشر بیشتر از هر زمان دیگر خود را در دامن علم و تکنولوژی جای داد و ترس افراد از حضور در اجتماعات باعث رونق کسب وکارهای مجازی شد و امنیت سلامت بهداشتی این حوزه شتاب فزاینده ای به پیشرفت کسب وکارهای این حوزه بخشید.

وی اضافه کرد: با توسعه کسب وکارها در بستر فضای مجازی قطعاً فرصت ها و تهدیدهای همگام با این راستا پدید می آید و قطعاً فرصت های این حوزه از تهدیدهای آن پیشی خواهد گرفت و علم و تکنولوژی همیشه در طول تاریخ به خوبی این را ثابت نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1989

به "70 درصد کسب وکارها وارد فضای مجازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 درصد کسب وکارها وارد فضای مجازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید