60 سورتی پرواز بالگرد های هوانیروز برای امدادرسانی به سیل زدگان

به گزارش ایران 20 دانلود، فرمانده هوانیروز ارتش گفت: از روز اول جاری شدن سیل در منطقه سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه چابهار هوانیروز با 60 سورتی پرواز و 50 نفر ساعت به امداد رسانی مشغول است.

60 سورتی پرواز بالگرد های هوانیروز برای امدادرسانی به سیل زدگان

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هم اکنون تعداد 6 فروند بالگرد هوانیروز در منطقه سیل زده حضور دارند.

وی اضافه کرد: بعضی از مناطق روستایی در حادثه سیل، خسارت بسیار زیادی را متحمل شدند، تخریب پل های ارتباطی، مسدود شدن راه ها و معابر و آب گرفتگی راه های زمینی موجب شد تا امداد رسانی به صورت هوایی انجام گردد، بالگرد های هوانیروز با 60 سورتی پرواز در قالب 50 نفر ساعت در مناطق صعب العبور خدمات ارزنده ای را به مردم منطقه ارائه نموده است.

امیر سرتیپ دوم قربانی گفت: وظیفه هوانیروز در چنین شرایطی یاری به مردم است، بالگرد های هوانیروز کار های غیر ممکن را در امداد و نجات ممکن می نمایند.

فرمانده هوانیروز تاکید نمود: در حال حاضر یاری های مردمی، هلال احمر، ارتش و لوازم بهداشتی و دارویی را به مناطق صعب العبور ارسال می کنیم. تا هر زمانی که احتیاج باشد در منطقه حضور خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر پایگاه هوانیروز کرمان در آماده باش کامل قرار گرفته است و چنانچه احتیاج به بالگرد های بیشتری باشد بلافاصله به مناطق سیل زده اعزام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 705

به "60 سورتی پرواز بالگرد های هوانیروز برای امدادرسانی به سیل زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 سورتی پرواز بالگرد های هوانیروز برای امدادرسانی به سیل زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید