کرونا عامل ایجاد فاجعه بارترین تابستان برای صنعت توریسم اسپانیا در 50 سال گذشته

به گزارش ایران 20 دانلود، یک انجمن بین المللی پیش بینی بدبینانه ای برای صنعت توریسم اسپانیا تا انتها امسال میلادی به دلیل تشدید محدودیت های کرونایی داشته و از کاهش چشمگیر درآمد و نابودی مشاغل در این صنعت خبر داده است.

کرونا عامل ایجاد فاجعه بارترین تابستان برای صنعت توریسم اسپانیا در 50 سال گذشته

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه هندلزبلات آلمان صنعت توریسم اسپانیا پیش بینی های بدبینانه برای امسال را به دلیل افزایش چشمگیر موارد جدید ابتلا به کرونا و محدودیت های جدید ایجاد شده بعد از آن به طرز چشمگیری به سمت پایین اصلاح نموده است.

روزنامه ال پایس، روز یکشنبه با استناد به ارزیابی های اطلاعات انجمن بین المللی اکسلتور (اتحاد برای اعتلای توریسم اسپانیا) نوشت: تا انتها امسال میلادی از دست رفتن 750 هزار شغل و افت درآمد قابل انتظار در شرایط نرمال تا بیش از 50 درصد و یا 83 میلیارد یورو برای این بخش انتظار می رود.

چندی پیش این انجمن کاهش حدود 40 میلیارد یورویی درآمد این بخش در اسپانیا تا انتها امسال میلادی را پیش بینی نموده بود. این انجمن در این شرایط خواهان یاری میلیاردی از طرف صندوق یاریی تاریخی اتحادیه اروپا برای غلبه بر بحران صنعت توریسم در اسپانیا شده است.

معاون رئیس انجمن اکسلتور این تابستان را فاجعه بارترین تابستان 50 سال گذشته ارزیابی نموده و بدترین اتفاق برای این صنعت اسپانیا را تصمیم انگلیس برای قراردادن مسافران از اسپانیا در قرنطینه 14 روزه اعلام نموده است.

حدود یک پنجم تقریباً 84 میلیون گردشگر خارجی در اسپانیا در سال 2019 از انگلیس به این کشور آمده بودند. بعد از آن کشورهای آلمان و فرانسه با سهم هر کدام 13 درصد قرار داشتند.

آلمان هم اخیرا به دلیل افزایش آمار مبتلایان در مناطق گردشگری اسپانیا به شهروندان خود درباره سفر به مناطق شمالی این کشور هشدار رسمی داده است.

فرانسه هم به شهروندان خود خودداری از سفرهای غیر ضروری به کاتالونیای اسپانیا را درخواست نموده است.

بعد از کاهش محدودیت های کرونایی شمار مبتلایان جدید کرونا بخصوص در مناطق گردشگری اسپانیا افزایش چشمگیری داشته است.

بر اساس آمارهای رسمی تا به حال در اسپانیا حدود 335602 نفر به کرونا مبتلا شده و 28445 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1138

به "کرونا عامل ایجاد فاجعه بارترین تابستان برای صنعت توریسم اسپانیا در 50 سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا عامل ایجاد فاجعه بارترین تابستان برای صنعت توریسم اسپانیا در 50 سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید