چرا The Last of Us Part 2 دنیا باز نیست؟

به گزارش ایران 20 دانلود، در ابتدای مراحل ساخت بازی Last of Us Part 2 شرکت ناتی داگ نمی خواست بزرگ ترین اثر خود را خلق کند. با این حال، طبق گفته نیل دراکمن (نویسنده و کارگردان) جاه طلبانه و گسترده بودن داستان بازی وجود چنین امری را ضروری کرد.

چرا The Last of Us Part 2 دنیا باز نیست؟

نیل دراکمن درباره این موضوع گفت: ما قصد نداشتیم بزرگ ترین اثری که تا به حال ساخته ایم را خلق کنیم. ما می خواستیم این داستان واقعا جاه طلبانه را روایت کنیم و همین موضوع باعث شد تا بازی به بزرگ ترین اثری که تا به حال ساخته ایم تبدیل گردد.

او در ادامه اضافه نمود: داستانی که ما چهار سال پیش طراحی کردیم واقعا پیچیده است و کاراکترهای بسیار زیادی دارد. هسته داستان ساده است، اما روند و پیچش های آن پیچیده هستند. ما زمان بیشتری برای صحنه های سینمایی احتیاج داشتیم. ما مکان ها و لوکیشن های بیشتری احتیاج داشتیم. ما به تنوع بیشتری از دشمنان احتیاج داشتیم. بنابراین بازی بزرگ تر شد.

با وجود چنین موضوعی محتمل است برخی طرفداران گمان نمایند که این بار با اثر اطناب آمیزی طرف هستیم که سازندگان صرفا برای طولانی کردن آن، مواردی اضافی و کم اهمیتی را به آن اضافه نموده اند. نیل دراکمن با تکذیب این موضوع اطمینان داد که تیم سازنده می خواسته سرعت و جریان قسمت اول مجموعه را همچنان حفظ نموده اند و با آن مطابقت داشته باشد: بازی بی جهت طولانی نیست و روند و سرعت قسمت اول را همچنان دارد. شما در فراز و نشیب های دیوانه وار، احساسی و غم انگیزی قرار خواهید گرفت که تنش ها و لحظات آهسته تر، تحریک آمیزتر و متفکرانه را در خود جای داده است. چنین رویدادها و اتفاقاتی در تمامی بخش های بازی قرار داده شده اند.

چند روز پیش تعدادی از رسانه ها توانستند دموی سه ساعته بازی را تجربه نمایند که به نظر می رسید بخش بزرگی را شامل می شد. با این حال، نیل دراکمن ادعا کرد که وسعت بازی نهایی بسیار بیش تر خواهد بود: دموی بازی و نمایش گیم پلی E3 2018 تنها بخش کوچکی از بازی هستند. بزرگ نمایی نمی کنم، اما بازی بزرگ ترین اثر ناتی داگ است.

کلمه بزرگ ترین تنها به میزان محتوای بازی محدود نمی گردد و فلسفه ای است که خودش را در طراحی دنیای بازی و گیم پلی هم نشان می دهد.

از لحاظ ساخت دنیای بازی، دراکمن گفت تیم سازنده می خواست راهی را که با بازی های اخیر استودیو یعنی Uncharted 4: A Thiefs End و Uncharted: The Lost Legacy شروع کرد را ادامه دهد. بنابراین، ساختار بازی به گونه ای خواهد بود که به بازی نمایندگان اجازه می دهد در محیط ها گشت و گذار نمایند: با توجه به نقطه ای که در داستان قرار دارید، ممکن است برخی چیزها را آزاد بگذاریم و بگوییم اینجا یکسری چیزهای اضافه و داستان های فرعی است که می توانید سراغ شان بروید یا اینکه مستقیما به همان جایی بروید که از همان ابتدا قصدش را داشتید. در چنین لحظاتی تنش بازی بالا نخواهد بود. اما زمانی که تنش بازی بالاتر می رود، ممکن است ست پیس های خطی و معروف ناتی داگ را تجربه کنید. ما می دانیم که با توجه به احتیاج داستان می توانیم به هر دوی این مسیرها برویم.

دراکمن در ادامه درباره حفظ تعادل میان محیط های بازی و صحنه های خطی چنین گفت: برخلاف بازی های محیط بازی که معمولا در اغلب اوقات محیط های شان قابل دسترسی هستند، استفاده از چنین ساختاری برای The Last of Us جواب نمی دهد چرا که در این صورت تنش و کشمکش از بین می رود. اگر احتیاج باشد به نجات کسی بروم و بازی بگوید باشه، همین الان می توانی او را نجات دهی یا اینکه این ده تا چیز مختلف هم در گوشه کارت به انجام برسانی، آنوقت تنش تان را از دست خواهید داد.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ 2 اسفند 1398 به صورت انحصاری برای پلی استیشن4 راهی بازار خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 409

به "چرا The Last of Us Part 2 دنیا باز نیست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چرا The Last of Us Part 2 دنیا باز نیست؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا The Last of Us Part 2 دنیا باز نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید