پویش صدای امید و زندگی راه می افتد

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از راه اندازی پویش صدای امید و زندگی بین کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور در این روزهای کرونایی با موضوع استان کرمانشاه اطلاع داد.

پویش صدای امید و زندگی راه می افتد

فرزاد سهیلی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به پیشنهاد برگزاری پویش صدای امید و زندگی ویژه کارکنان آموزش وپرورش استثنایی در این روزهای کرونایی به وزیر آموزش و پرورش از سوی استان کرمانشاه، اظهار کرد: این طرح با پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش و معاون ایشان به صورت ملی و با موضوع استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

سهیلی گفت: تمامی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور می توانند آثار صوتی خود را در قالب فایل های صوتی به دبیر خانه پویش در کرمانشاه ارسال نمایند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه با بیان اینکه متقاضیان شرکت در این پویش باید آثار خود را تا 15 فروردین به دبیرخانه پویش ارسال نمایند، ادامه داد: در نهایت پس از طی فرآیند داوری صاحبان آثار برتر معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.

سهیلی اضافه کرد: متقاضیان شرکت در این پویش باید آثار خود را برای شرکت در این پویش به شماره 09106418135 در پیغام رسان بله ارسال نمایند.

سهیلی گفت: متقاضیان شرکت در این پویش می توانند متون ادبی خود شامل نثر، شعر و... را با مضامین امیدبخش برای شرکت در این پویش ارسال نمایند.

سهیلی هدف از برپایی این پویش را در کنار کوشش در جهت تهیه آثار امیدبخش، آشنایی مجموعه کارکنان آموزش و پرورش استثنایی با نرم افزارهای نوین برای استفاده بیشتر از این ترم ابزارها در فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان استثنایی عنوان نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 884

به "پویش صدای امید و زندگی راه می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش صدای امید و زندگی راه می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید