فردا آخرین مهلت ثبتنام در المپیاد مجازی بازیهای فکری و ورزشهای الکترونیک

به گزارش ایران 20 دانلود، تهران (پانا) - مهلت ثبت نام دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی برای شرکت در نخستین المپیاد بازی های فکری و ورزش های الکترونیک، فردا چهارشنبه 26 آذرماه انتها می یابد.

فردا آخرین مهلت ثبتنام در المپیاد مجازی بازیهای فکری و ورزشهای الکترونیک

به گزارش وزارت بهداشت، نخستین المپیاد بازی های فکری و ورزش های الکترونیک در رشته های آنلاین طی روزهای 6 تا 8 دی ماه برگزار می گردد و قضاوت این بازی ها به صورت برخط مورد داوری و قضاوت قرار می گیرد. همچنین مسابقات دومینو به صورت آفلاین برگزار می گردد که دانشجویان باید فیلم بازی های خود را جهت داوری براساس قواعد ودستورالعمل های معین شده ارسال نمایند.

المپیاد بازی های فکری و ورزش های الکترونیک دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در شش رشته فیفا 21، آی فوتبال، کلش رویال، دومینو، دوز سکه ای و اتللو به صورت مجازی برگزار می گردد.

المپیاد بازیهای فکری و ورزش های الکترونیک مجازی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای نخستین بار برگزار می گردد.بر این اساس همه علاقه مندان به شرکت در این جشنواره دعوت به عمل میآید؛ حداکثر تا انتها وقت اداری فردا چهارشنبه 26 آذر ماه ثبت نام خود را انجام دهند.

دانشجویانی می توانند در این مسابقات شرکت نمایند که در سال تحصیلی 99-98 ثبت نام کرده و یا با دانشگاه تسویه حساب نکرده باشند. همچنین فارغ التحصیلانی می توانند در این مسابقات شرکت نمایند که تاریخ فراغت از تحصیل آنها از اول خرداد سال 99 باشد.

ضمن اینکه دانشجویان میهمان جهت شرکت در مسابقات نیازی به مجوز کتبی از دانشگاه مبدا ندارند و تعداد نفرات شرکت نماینده هر دانشگاه حداکثر 28 نفر (14 دختران و 14 پسران) است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت؛ به علت محدود بودن سهمیه هر دانشگاه در هر رشته، در صورت بیشتر بودن تعداد درخواست ها، افراد دارای سطح مهارت بیشتر انتخاب و معرفی می شوند.

مسابقات آنلاین شامل رشته های بازی های فکری و ورزش الکترونیک از تاریخ 6 دی ماه شروع می گردد و تا 8 این ماه ادامه دارد.

در رشته بازی های فکری، ماده دوز دستوری بنا به تشخیص مسئول فنی انجمن بازی های فکری حذف شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1369

به "فردا آخرین مهلت ثبتنام در المپیاد مجازی بازیهای فکری و ورزشهای الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا آخرین مهلت ثبتنام در المپیاد مجازی بازیهای فکری و ورزشهای الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید