فراخوان انتخاب شعار دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش ایران 20 دانلود، دانشگاه جامع علمی ­کاربردی با هدف تداعی­ شنیداری رسالت و ماموریت های محوله در حوزه اشتغال مولد و توسعه فرهنگ مهارت­ آموزی، در نظر دارد شعار خود را هم­راستا با عناصر هویت بصری طراحی کند.

فراخوان انتخاب شعار دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه جامع علمی ­کاربردی با هدف تداعی­ شنیداری رسالت و ماموریت های محوله در حوزه اشتغال مولد و توسعه فرهنگ مهارت­ آموزی، در نظر دارد شعار خود را هم­راستا با عناصر هویت بصری طراحی کند. این دانشگاه در اطلاعیه ای به همین منظور آورده است: از کلیه دانشجویان، مدرسان، همکاران دانشگاه جامع علمی کاربردی در سراسر کشور و عموم علاقمندان دعوت می کند تا در انتخاب بهترین شعار برای معرفی اهداف دانشگاه مشارکت کنند.

در ارسال شعار های پیشنهادی ضمن توجه به ویژگی های عمومی شامل اختصار، شیوایی و آهنگینی، به یاد ماندن و قابلیت انتقال آسان به عموم مخاطبان؛ ملاحظاتی از جمله تناسب با رسالت دانشگاه جامع علمیکاربردی، انحصاری بودن، متفاوت بودن با شعار سایر دانشگاه های داخلی و خارجی و حفظ محتوا در زمان ترجمه برای محیط های بین المللی، حائز اهمیت است.

علاقمندان برای ارائه پیشنهاد و مشارکت در این فراخوان می توانند تا تاریخ 18 خردادماه سالجاری مطابق اطلاعات درخواستی در لینک ذیل، نسبت به ارسال پیشنهادات اقدام کنند.

گفتنی است شعار پیشنهادی حداکثر دارای 8 کلمه بوده و هر فرد شرکت کننده می تواند تا 3 شعار را پیشنهاد نماید. به 3 شعار برگزیده، هدایایی ویژه اعطا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2073

به "فراخوان انتخاب شعار دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان انتخاب شعار دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید