ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور آغاز شد ، حضوری شدن کلاس های دانشگاه آزاد از 14 فروردین 1401

به گزارش ایران 20 دانلود، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور آغاز شد ، حضوری شدن کلاس های دانشگاه آزاد از 14 فروردین 1401

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

دفترچه سوالات آزمون دکتری 1401 منتشر شد

دفترچه سوالات آزمون ورودی مقطع دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی تمدید شد

آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 1402-1401 در روز های 5 و 6 خردادماه 1401 برگزار خواهد شد. مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و درخواست داوطلبان، فرصت مجدد جهت ثبت نام نو یا تصحیح اطلاعات از تاریخ 21 تا 23 فروردین ماه 1401 در نظر گرفته شده است.

کلاس های دانشگاه آزاد حضوری می شود

محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد در خصوص نحوه برگزاری کلاس های دانشجویان دانشگاه در سال آینده گفت: از 14 فروردین در صورت خروج از شرایط قرمز کلاس های دانشگاه آزاد حضوری خواهد شد، اما اگر رنگبندی همچنان قرمز بود کلاس ها مجازی برگزار می شود.

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور آغاز شد

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1400 (نوبت بیست و دوم) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org از روز سه شنبه 10 اسفند 1400 آغاز شده است و در روز جمعه 20 اسفند 1400 سرانجام می پذیرد.

دانشگاه آزاد باید به دانشگاهی پژوهشی و فناورانه تبدیل شود

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه این دانشگاه باید از دانشگاه آموزشی به دانشگاه پژوهشی و فناورانه تبدیل شود، گفت: در پی تغییر ماهیت دانشگاه آزاد اسلامی به سمت دانشگاه حل مسأله هستیم.

جزئیات ادامه تحصیل نخبگان و استعداد های برتر در دوره تخصصی پزشکی اعلام شد

جزئیات تسهیل ادامه تحصیل استعداد های درخشان، نخبگان و استعداد های برتر در دوره های تخصصی به منظور استفاده داوطلبان در آزمون دستیاری دوره چهل و نهم اعلام شد. آزمون دستیاری تخصصی پزشکی دوره چهل و نهم در روز 22 اردیبهشت ماه 1401 برگزار می شود. ثبت نام در این آزمون از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir انجام می شود و داوطلبان تا ساعت 24 یکشنبه 8 اسفند می توانند در آزمون ثبت نام کنند.

جذب نخبگان در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اعلام آمادگی این دانشگاه برای جذب نخبگان خبر داد و گفت: جذب نخبگان با هدف توسعه آموزش و پژوهش در دستور کار است.

برنامه چهار ساله راهبردی مرکز همکاری های علمی بین المللی بررسی می شود

حسین سالارآملی رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم از بررسی برنامه چهار ساله راهبردی مرکز همکاری های علمی بین المللی (1401 تا 1404) خبر داد.

آموزش در تمامی مقاطع دانشگاه های علوم پزشکی حضوری شد

ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه ای خطاب به دانشگاه های علوم پزشکی گفت: با توجه به شرایط یک ماه گذشته کشور و مجازی شدن آموزش برخی دروس و واحد ها به صورت موقت مجددا تاکید می شود با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، همه کلاس ها در تمام مقاطع باید حضوری برگزار شود.

زمان برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو اعلام شد

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو در دوره های 179 تا 189 به روش الکترونیکی، مطابق جدول اعلامی برگزار خواهد شد.

راه اندازی سامانه توانمندیار در دانشگاه آزاد اسلامی

سمیه قدیری مدیرکل توانمندسازی و مهارت های کاربردی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آموزش منابع انسانی در بدو ورود و حین خدمت ضروری است. دفتر توانمندسازی، آموزش های کوتاه مدت درون سازمانی و برون سازمانی را در دستور کار دارد. در این راستا سامانه توانمندیار با دو هدف آموزش های کوتاه مدت آزاد و شبکه سازی و توانمندسازی منابع انسانی نیز راه اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2037

به "ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور آغاز شد ، حضوری شدن کلاس های دانشگاه آزاد از 14 فروردین 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور آغاز شد ، حضوری شدن کلاس های دانشگاه آزاد از 14 فروردین 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید