شفاف سازی منابع اقتصادی و هزینه کرد باشگاه های ورزشی استان کرمان

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرنگاران/کرمان رییس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه باشگاه های که در استان کرمان پول خرج می نمایند به صورت غیرمستقیم زیر نظر دولت هستند و از بیت المال هزینه می نمایند لذا باید در امورات خود جوابگو باشند اما تا به امروز در شفاف سازی هزینه ها، حریف آنان نشدیم.

شفاف سازی منابع اقتصادی و هزینه کرد باشگاه های ورزشی استان کرمان

محمدرضا پورابراهیمی شامگاه هشتم مهرماه در نشست نمایندگان سمن های استان کرمان با وزیر ورزش و جوانان بر لزوم اصلاح ساختار حوزه ورزش در ارتقاء صندلی بخش جوانان تاکید نمود و گفت: اصلاح ساختار وزارت ورزش و جوانان در اختیار هیات وزیران و دولت است و در جایی که احتیاج به ظرفیت قانونی باشد، مجلس همکاری لازم را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه برنامه هفتم توسعه در حال تدوین است، اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان برای اصلاح ساختارها باید تیمی تخصصی با رویکرد علمی و حرفه ای تشکیل دهد و این اصلاح ساختار را در برنامه هفتم توسعه بیاورد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: براساس گام دوم انقلاب اسلامی پیشانی جوانان ما باید علم و دانش باشد زیرا این جهت به خلق ثروت و اقتدار اقتصادی منتهی می شود.

وی اعلام کرد: آمادگی داریم با استفاده از ظرفیت حوزه اقتصادی مجلس شورای اسلامی تسهیلات ازدواج و اشتغال به جوانان پرداخت کنیم اما متاسفانه وزارت ورزش و جوانان تا به امروز در تامین منابع اقتصادی برای اشتغال جوانان اعلام مشکل ننموده است.

پورابراهیمی با طرح این سوال که وزارت ورزش و جوانان چندبار به مجلس برای برطرف مسائل اقتصادی مراجعه نموده اند؟ اسم کرد: اصلا این موضوع استنباط وزارت ورزش نبوده است یا حداقل کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از آن بی اطلاع است. مسئواین این وزارتخانه باید در خانه ملت پیگیر برطرف مسائل جوانان در حوزه های مختلف باشند.

وی ارتباط وزارت ورزش برای پیگیری مطالبات جوانان با مجلس را ارتباط قطع شده دانست و اعلام کرد: سمن های جوانان در حوزه های مختلف با کمترین امکانات کار می نمایند اما هزینه کرد و منابع اقتصادی در حوزه باشگاه های ورزشی و جوانان برای ما غیرشفاف است که باید شفاف سازی شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه باشگاه های که در استان کرمان پول خرج می نمایند به صورت غیرمستقیم زیر نظر دولت هستند و از بیت المال هزینه می نمایند لذا باید در امورات خود جوابگو باشند اما در شفاف سازی هزینه ها، تا به امروز حریف آنان نشدیم.

وی اضافه کرد: هزینه برای خرید یک بازیکن در بعضی باشگاه های ورزشی به میزان بودجه 50 سمن فعال در منطقه ها محروم جنوب استان کرمان است بنابراین درخواست داریم شفاف سازی اطلاعات، منابع و هزینه مجموعه های ورزشی در استان کرمان اعلام شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمادگی داریم از ظرفیت بخش اقتصادی مجلس در راستای تحقق اهداف دولت استفاده کنیم، اظهار کرد: دولت سیزدهم را انقلابی می دانیم و آخرین نگاه مردم به معیشت و اقتصاد به این دولت برمی شود.

وی تاکید نمود: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حوزه اعتباری، بودجه ای، اشتغال و ازدواج جوانان در کنار وزارت ورزش و جوانان و دولت قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1822

به "شفاف سازی منابع اقتصادی و هزینه کرد باشگاه های ورزشی استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی منابع اقتصادی و هزینه کرد باشگاه های ورزشی استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید