سهرابی: دژاگه گفت خانواده اش نگران هستند و فعلاً در آلمان تمرین می نماید، به ما پاسخ ندهند، به AFC و فیفا پناه می بریم

به گزارش ایران 20 دانلود، میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز گفت اشکان دژاگه به خاطر نگرانی خانواده خود از بازگشت به ایران، درخواست نموده که در آلمان تمرین کند.

سهرابی: دژاگه گفت خانواده اش نگران هستند و فعلاً در آلمان تمرین می نماید، به ما پاسخ ندهند، به AFC و فیفا پناه می بریم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، میرمعصوم سهرابی درباره تکذیب تماس سازمان لیگ فوتبال با محمدرضا زنوزی گفت: نبی از فدراسیون فوتبال تماس گرفت و سازمان لیگ آن اطلاعیه را داد. این نشان می دهد کمیته های مختلف فدراسیون هماهنگ نیستند. نبی از زنوزی خواست نماینده باشگاه یعنی من به تهران بروم که زنوزی گفت دعوا و حرفم فقط برای خودم نیست، بلکه مدیران همه باشگاه ها باید در جلسه حاضر باشند تا خردجمعی ایجاد گردد. باشگاه تراکتور باید به فکر منافع خود و سلامت بازیکنانش باشد، چون بیشتر بازیکنان قراردادهای دو یا سه ساله دارند.

وی درباره شرایط تیم فوتبال تراکتور توضیح داد: از روزی که فدراسیون فوتبال اعلام نمود تیم ها می توانند تمرینات خود را شروع نمایند، درهای باشگاه و استادیوم ما به روی بازیکنان باز شد و با تمام قدرت و زودتر از سایر تیم ها تمرینات را شروع کردیم. اکنون مسائل فنی و پروتکل ها را رعایت می کنیم و بازیکنان را ملزم کردیم به صورت انفرادی یا دسته های چند نفره، زیر نظر کادر فنی و مربی بدنساز تمرین نمایند. باشگاه تراکتور حرفه ای است و بازیکنانی حرفه ای دارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز با بیان اینکه بازیکنان این تیم باید در بالاترین سطح آمادگی جسمانی باشند، گفت: مگر در لیگ آینده بازی نداریم؟ بیشتر بازیکنان ما ملی پوش هستند، مگر آنها نباید به اردوی تیم ملی بروند؟ اگر یک بازیکن حرفه ای سه ماه تمرین نکند، اضافه وزن می گیرد و کیفیت فنی و آمادگی جسمانی او اُفت می نماید. نمی خواستیم این بازیکنان اُفت نمایند، اما شعار باشگاه تراکتور سلامت است و ما همه پروتکل ها را رعایت کردیم. ما تنها تیمی هستیم که چهار تست کرونا در این مدت از اعضای تیم گرفتیم و سلامتی بازیکنان خیلی مهم است.

سهرابی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت وگو می کرد، با بیان اینکه تراکتور توان رعایت پروتکل های بهداشتی را دارد، اعلام نمود: ما مسئله ای از این بابت نداریم. ما پرواز چارتر هم داریم، اما آیا تیم های میهمان یا میزبان ما می توانند پروتکل ها را رعایت نمایند؟ ما موضع خود را درباره مسابقات اعلام نمودیم و موضع ما، تعطیلی لیگ برتر است. این سیاست مالک و اعضای هیئت مدیره باشگاه بوده و این موضوع را در نامه ای، به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام نمودیم. روز گذشته (شنبه) آخرین نامه را برای ادامه لیگ نوشتیم و شروط خود را گفتیم.

وی با بیان اینکه تراکتور می خواهد در لیگ برتر به میدان برود، گفت: ما فقط می گوییم فدراسیون فوتبال که اصرار دارد بازی ها را برگزار کند، مسئولیت آن را بپذیرد. در جام حذفی جزو چهار تیم برتر و در جمع سه تیم بالایی لیگ برتر هستیم. ما دنبال این هستیم که زیرساخت ها برای سایر تیم ها و برگزاری لیگ خوب، فراهم باشد. ببینید شرایط کشورهایی چون اسپانیا و آلمان چگونه است. سه کشور همسایه ما یعنی آذربایجان، عراق و امارات، لیگ های خود را تعطیل کردند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به مسائل تیم های لیگ اعلام کرد: بیشتر تیم های ما مشکل اقتصادی دارند و حتی آب معدنی هم ندارند. آنها چگونه می خواهند پروتکل ها را رعایت نمایند؟ خود فدراسیون سلامت بازیکنان را تضمین کند. یا اینکه مدیران باشگاه ها را جمع نمایند تا تصمیمی با خردجمعی گرفته گردد. اگر پاسخی به ما ندهند، شکایت نه، بلکه به AFC و فیفا پناه می بریم.

سهرابی درباره شرایط اشکان دژاگه و انتشار تصویری از او بدون رعایت پروتکل ها در صفحه شخصی خود گفت: او چند بار با کادر فنی هماهنگ نموده است. در ایران و برعکس سایر کشورها، آمار کرونا بالا رفته است. دژاگه گفت اجازه دهید همین جا (آلمان) تمرین کنم. خانواده ام نگران من هستند. از کجا بدانیم این عکس برای الان است؟! بعد در آلمان شرایط خیلی فرق می نماید. رعایت پروتکل ها و فرهنگ سازی مردم در این کشور خیلی دقیق است و مردم موارد را رعایت می نمایند. صراحتاً می گویم دژاگه نگفته است که به ایران نمی آیم، بلکه گفت خانواده ام می ترسند که بازگردم. بعضی در فضای مجازی دوست دارند از کاه، کوه بسازند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1034

به "سهرابی: دژاگه گفت خانواده اش نگران هستند و فعلاً در آلمان تمرین می نماید، به ما پاسخ ندهند، به AFC و فیفا پناه می بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابی: دژاگه گفت خانواده اش نگران هستند و فعلاً در آلمان تمرین می نماید، به ما پاسخ ندهند، به AFC و فیفا پناه می بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید