سامسونگ گلکسی A13 4G به زودی روانه بازار می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، شرکت سامسونگ چند ماه پیش مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند میان رده 5G خود یعنی گلکسی A13 5G را معرفی و برای فروش روانه بازارهای گوشی هوشمند کرد. خبر ها حاکی از آن است که غول فناوری کره ای میخواهد تا نسخه 4G این گوشی را نیز رونمایی کند. پیش از این گلکسی A13 4G در بنچمارک گیک بنچ در ماه دسامبر (آذر ماه) دیده شده بود. اکنون طبق آخرین گزارش های منتشر شده، این گوشی هوشمند میان رده گواهینامه بلوتوث SIG خود را نیز دریافت نموده که با این حساب به نظر می رسد قرار است به زودی روانه بازار گوشی های هوشمند گردد.

سامسونگ گلکسی A13 4G به زودی روانه بازار می گردد

این گوشی هوشمند میان رده سامسونگ در پایگاه داده بلوتوث SIG با شماره مدل SM A135F/DSN ظاهر شده است. در این فهرست اطلاعاتی جز پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0 در اختیار ما قرار نمی دهد. اما با توجه به که گلکسی A13 4G قبلاً در بنچمارک گیک بنچ دیده شده بود، می توان بعضی از مشخصات کلیدی این گوشی را مورد آنالیز قرار داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در بنچمارک گیک بنچ، گلکسی A13 4G از پردازنده اگزینوس 850 به عنوان قلب تپنده بهره می برد. این گوشی هوشمند با 3 گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار می گیرد.

البته انتظار داریم که این گوشی هوشمند میان رده با پیکربندی های دیگر نیز عرضه گردد، اما فعلا اطلاعات منتشر شده ار 3 گیگابایت حافظه رم آن خبر می دهد. باید خاطر نشان کنیم که سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری OneUI 4.0 با قابلیت های نو روی آن اجرا می گردد. قبلاً نیز تصویری واقعی از گوشی منتسب به گلکسی A13 4G منتشر شده بود که بر اساس آن می توان گفت که این گوشی از یک سیستم دوربین چهارگانه بهره می برد اما اطلاعاتی در خصوص 4 لنز این گوشی میان رده سامسونگ منتشر نشده است.

این گوشی هوشمند بعلاوه از پورت شارژ USB-C و جک 3/5 میلی متری صدا نیز پشتیبانی می نماید. گلکسی A13 4G احتمالا از یک نمایشگر LCD، قاب پشتی از جنس پلی کربنات و حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور استفاده خواهد نمود. همانطور که در قسمت بالا نیز به اشاره شد، مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ یعنی گلکسی A13 5G آذر ماه سال جاری روانه بازار شد. بد نیست اشاره کنیم که A13 به غیر از داشتن مودم 5G، در زمینه های دیگر هم با بهبود قابل توجهی روبه رو شده است. به عنوان مثال به جای حافظه داخلی 32 گیگابایتی، حالا کاربران می توانند از 64 گیگابایت ظرفیت استفاده نمایند. بعلاوه باید به بهره گیری از نمایشگر 90 هرتز و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. البته مانند نسل قبلی، مقدار نمایشگر A13 به 6/5 اینچ می رسد.

منبع انرژی این گوشی هوشمند را باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می نماید. قلب تپنده آن نیز چیپست Dimensity 700 مدیاتک است. رزولوشن نمایشگر LCD گلکسی A13 به 1600 در 720 می رسد که برابر با رزولوشن A12 است. سیستم دوربین این گوشی هوشمند سامسونگ از سه لنز تشکیل شده است. یعنی در کنار لنز اصلی 16 مگاپیکسلی، ما شاهد بهره گیری از لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نیز هستیم. بعلاوه کاربران برای ثبت عکس های سلفی می توانند از دوربین 5 مگاپیکسلی آن استفاده نمایند. در روز های آینده احتمالاً اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی هوشمند منتشر می گردد.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2015

به "سامسونگ گلکسی A13 4G به زودی روانه بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی A13 4G به زودی روانه بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید