مشخصات فنی گوشی مالی شیائومی ردمی 10A فاش شد

به گزارش ایران 20 دانلود، ماه گذشته، شاهد حضور گوشی ردمی نوت 10A در فهرست FCC و بعلاوه گیک بنچ بودیم. اما حالا نوبت به شیائومی ردمی 10A رسیده که مشخصات فنی مربوط به آن را به لطف فهرست TENNA متوجه شدیم.

مشخصات فنی گوشی مالی شیائومی ردمی 10A فاش شد

ردمی طی چند سال اخیر گوشی های مقرون به صرفه قیمت بسیار زیادی را راهی بازار نموده است که از معروف ترین آن ها، سری ردمی نوت و ردمی هستند که با قیمت بسیار پایین و تعیینات فنی نسبتا خوب به فروش می رسند. کاربران زیادی هم هستند که به خرید این گوشی ها علاقه دارند و دقیقا به خاطر همین ردمی بود که شیائومی توانست بازار میان رده و مالی را از سامسونگ برباید.

اما تازهترین گوشی که قرار است به عنوان یک محصول مالی با برند ردمی راهی بازار گردد، ردمی 10A است که به تازگی شاهد حضور آن در وب سایت TENNA بودیم. معمولا با حضور یک محصول در وب سایت TENNA می توانیم به اطلاعات و تعیینات فنی آن نیز دسترسی داشته باشیم که در رابطه با نماینده تازه ردمی هم چنین چیزی را شاهد هستیم.

ردمی 10A با همان شماره مدل 220233L2C که برای ردمی نوت 10A شاهد آن بودیم راهی بازار خواهد شد که کمی عجیب است. اما با این حال اطلاعات منتشر شده در وب سایت TENNA نشان می دهد تعیینات فنی ردمی 10A شامل نمایشگر 6.53 اینچی با پنلی از نوع IPS LCD می گردد که وضوح تصویر آن به +HD می رسد (720 × 1600). دوربین سلفی این گوشی هم روی نمایشگر تعبیه شده و سنسوری به بزرگی 5 مگاپیکسل دارد. ابعاد گوشی هم 9.0 × 77 × 164.9 میلی متر است که در واقع نشان می دهد گوشی واقعا قطور است.

دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی است اما متأسفانه در رابطه با سایر دوربین ها اطلاعاتی در اختیار نداریم اما مهم این است که می دانیم هیچ یک از این دوربین ها قرار نیست کیفیتی فراتر از انتظار داشته باشند. قلب تپنده این گوشی هلیو G25 است که در کنار 2/3/4 گیگابایت حافظه رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی، وظیفه امور پردازشی، گرافیکی و ذخیره سازی گوشی را برعهده دارند. برای یک گوشی مالی، همین مقدار هم کافی به نظر می رسد چون بعید است قیمتی که ردمی برای آن در نظر می گیرد بیشتر از 200 دلار باشد.

منبع تغذیه این گوشی یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی است که تعیین نیست چه شارژری برای آن در نظر گرفته خواهد شد. از لحاظ نرم افزاری واقعا این گوشی ناامیدکننده خواهد بود چرا که سیستم عامل پیش فرض آن اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری 12.5 است در حالی که صحبت عرضه نسخه پیش نمایش اندروید 13 هم مطرح شده است. با این حال این تنها انتظاری بود که از یک گوشی مالی مقرون به صرفه قیمت داشتیم.

TENNA بعلاوه این موضوع را نیز برایمان فاش کرد که گوشی مورد نظر از کارت حافظه MicroSD و حسگر اثرانگشت نیز بهره خواهد برد. حال این حسگر با کلید پاور ادغام می گردد یا روی پنل پشتی تعبیه می گردد تعیین نیست و اطلاعاتی هم در رابطه با آن در اختیار نداریم. اما مطمئن هستیم این حسگر درون نمایشگر قرار نمی گیرد چرا که نمایشگر گوشی LCD است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2068

به "مشخصات فنی گوشی مالی شیائومی ردمی 10A فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی گوشی مالی شیائومی ردمی 10A فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید