تور ارزان روسیه: دیپلماسی تنها راهکار پیش روی مسائل میان آمریکا و روسیه است

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی سفارت آمریکا در مسکو روز سه شنبه به ریانووستی گفت که واشنگتن و مسکو در روزهای اخیر پیشرفت هایی در زمینه مسائل دوجانبه داشته اند و ایالات متحده امیدوار است به حرکت در این جهت ادامه دهد.

تور ارزان روسیه: دیپلماسی تنها راهکار پیش روی مسائل میان آمریکا و روسیه است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، جیسون پی. ربهولز سخنگوی سفارت آمریکا در مسکو بعلاوه تاکید نمود: همانطور که گفتیم، دیپلماسی تنها راه ممکن برای حل این بحران بالقوه ای است که در روابط با روسیه با آنها روبرو هستیم. ما باید به ویژه در زمان تشدید تنش کانال های ارتباطی باز داشته باشیم، … ما در روزهای اخیر پیشرفت هایی در زمینه مسائل دوجانبه داشته ایم.

این سخنگو بعلاوه در مورد تنش میان آمریکا و روسیه بر سر عدم تمدید ویزا دیپلمات های روسی مستقر در آمریکا اضافه نمود که ایالات متحده پیشتر به روسیه اطلاع داده است که دیپلمات های این کشور مشمول مأموریت های سه ساله خواهند بود.

وی گفت: دیپلمات ها (روسیه) و سفیر (در آناتولی ایالات متحده) آنتونوف سه سال یا بیشتر در ایالات متحده خواهند بود و به آنها اطلاع داده شده است که پس از خاتمه مأموریت هایشان باید آمریکا را ترک نمایند. این رویکرد ایالات متحده، برابری بیشتری را در دیپلماسی ما ایجاد می نماید.

این سخنگوی سفارت آمریکا در مسکو مدعی شد که خروج دیپلمات های روسیه از خاک آمریکا به منزله اخراج نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1910

به "تور ارزان روسیه: دیپلماسی تنها راهکار پیش روی مسائل میان آمریکا و روسیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: دیپلماسی تنها راهکار پیش روی مسائل میان آمریکا و روسیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید