طراحی سایت: خرید گیفت کارت مقرون به صرفه در وبسایت GiftCard.iR

به گزارش ایران 20 دانلود، خرید گیفت کارت و گیفت کارت در اصل همان پولی می باشد که از قبل پرداخت شده است. شما فرض کنید که جهت رفتن به یک رستوران اندازه مشخصی پول باید پرداخت کنید. اکنون من به عنوان دوست شما برایتان یک ژتون ارسال می کنم که می توانید با یاری آن به اندازه مشخصی که از پیش پرداخت کرده ام از رستوران غذا تهیه کنید.

طراحی سایت: خرید گیفت کارت مقرون به صرفه در وبسایت GiftCard.iR

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

گیفت کارت هم چنین حالتی دارد در اصل با خرید گیفت کارت از سایت گیفت کارت ٬ می توانید اکانت خود را شارژ کنید و از فروشگاه های اینترنتی خارجی خریدتان را انجام دهید.

برای خرید گیفت کارت های مختلف می توانید به فروشگاه GiftCard.iR مراجعه کنید و از این فروشگاه گیفت کارت مورد نظرتان را به صورت اورجینال بخرید.

از جمله محصولات فروشگاه اینترنتی گیفت کارت

گیفت کارت اپل آیتونز

گیفت کارت اپل آیتونز برای خرید نرم افزار از اپل استور کاربرد دارد. پس از تهیه گیفت کارت اپل و شارژ اکانتApple خود از طریق موبایل یا برنامه آیتونز استور وارد فروشگاه اپل شوید و نرم افزارهای رایگان یا غیر رایگان را دانلود و نصب نمایید. بد نیست بدانید که اپل در قبال فروش اپلیکیشن هایش بعضاٌ TAX یا مالیات از شما دریافت می نماید.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن نیز مثل هر گیفت کارت دیگری دارای یک کد اورجینال می باشد که با فعال نمودن آن کد حساب کاربریتان شارژ خواهد شد. در اصل کاربرها با استفاده از این گیفت کارت می توانند به جای پرداخت با پول نقد ، پرداختی را به یاری این کارت صورت دهند.

برای تهیه انواع محصولات و خدمات از استور پلی استیشن به گیفت کارت پلی استیشن احتیاج است. خرید انواع گیم ها ، پیش خرید بازی ها ، استفاده از تخفیفات ، تهیه تم های آنلاین و پرداخت های درون بازی ها همگی با گیفت کارت پلی استیشن و شارژ اکانت خود امکان پذیر می باشد.

گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی برای کاربران ایرانی نیز مفید است زیرا با مسائلی در خرید از فروشگاه گوگل روبرو بودند. در سال 2013 بود که این دست از مسائل حل شد و کلیه کاربرانی که از نسخه Market استفاده می نمودند به صورت اتوماتیک به ورژن گوگل پلی ، به روز رسانی شدند. در آخر هم با لغو تحریم از طریق شرکت گوگل استفاده از گیفت کارت پلی استور هم بدون مشکل صورت پذیرفت.

گیفت کارت استیم والت

گیفت کارت استیم امکان دسترسی شما به تمامی بازی های ارائه شده در این سرویس را می دهد. طرح شخصی سازی استیم که به تازگی عرضه شده است به شما یاری می کند که گیم های استیم بر اساس علاقه و میل شما در اختیارتان قرار بگیرند. استیم با این کار می خواهد کاربران و پلیرها فقط به او رجوع کنند.

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس از طریق شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این کمپانی نیز همچون بزرگ ترین شرکت های پیروز دنیا که خدماتی در زمینه تجارت الکترونیک ارائه می دهند ، برای محصولات خود گیفت کارت ایکس باکس را طراحی کرد که به وسیله آن می گردد بی احتیاج از کارت اعتباری بین المللی برای خرید محتوا و کالاهای تولیدی این کمپانی اقدام کرد.

گیفت کارت ریزر گلد

گیفت کارت ریزر گلد یک بخش ویژه و کاربردی برای مخاطبان است که می توانند آنرا به صورت آنلاین از فروشگاه گیفت کارت خریداری کنند.

این گیفت کارت که قبلاٌ با نام گیفت کارت ریکستی کد شناسایی می شد ، یک ارز مجازی مستقل است که می توان از آن در بیشتر گیم های ویدئویی استفاده نمود. تعداد این گیم های ویدئویی به بیش از 30000 بازی می رسند.

سایت گیفت کارت بیش از 12 سال است که در حوزه فروش گیفت کارت و جم فعالیت پیروز دارد و دارای درگاه بانکی مطمئن و پشتیبانی شبانه روزی می باشد. شما بعد از خرید به شکل فوری محصول خود را دریافت می نمایید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2031

به "طراحی سایت: خرید گیفت کارت مقرون به صرفه در وبسایت GiftCard.iR" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: خرید گیفت کارت مقرون به صرفه در وبسایت GiftCard.iR"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید