خبرنگاران هلال احمر آذربایجان شرقی بین بیماران خاص ماسک و مواد ضدعفونی توزیع کرد

به گزارش ایران 20 دانلود، تبریز - خبرنگاران - سرپرست هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا 240 هزار ماسک و 23 هزار عدد مواد ضدعفونی کننده در بین بیماران خاص این استان توزیع شد.

خبرنگاران هلال احمر آذربایجان شرقی بین بیماران خاص ماسک و مواد ضدعفونی توزیع کرد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

هادی موسوی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: این ماسک ها و مواد ضدعفونی کننده در قالب 24 هزار بسته بهداشتی هر بسته شامل 10عدد ماسک و یک عدد محلول ضدعفونی است و ارزش ریالی آن ها بیش از 14 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد می گردد.

وی یادآوری کرد: جمعیت هلال احمر در استای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای یاری به اقشار محروم و خانواده های آسیب پذیر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در آستانه فرارسیدن روز بیماری های خاص و صعب العلاج، همزمان با هفته هلال احمر اقدام به این کار نموده است.

موسوی، ادامه داد: با توجه به تداوم حمایت از خانواده های متاثر از کرونا و اقشار کم برخوردار از خیرین و هم استانی های نوع دوست درخواست می گردد یاری های نقدی خود را به وسیله شماره گیری کد #41 *112* و شماره حساب 99999 به این امر اختصاص دهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 96 هزار و 448 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 65 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 6156 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 996

به "خبرنگاران هلال احمر آذربایجان شرقی بین بیماران خاص ماسک و مواد ضدعفونی توزیع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هلال احمر آذربایجان شرقی بین بیماران خاص ماسک و مواد ضدعفونی توزیع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید