خبرنگاران بازارچه خیریه دستان توانمند در زاهدان افتتاح شد

به گزارش ایران 20 دانلود، زاهدان- خبرنگاران- بازارچه خیریه دستان توانمند دختران هنرجو زیر نظر مدارس سازمان خیریه کافل و با مشارکت نمایندگی وزارت امور خارجه در سیستان و بلوچستان در زاهدان افتتاح شد.

خبرنگاران بازارچه خیریه دستان توانمند در زاهدان افتتاح شد

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار اظهارداشت: این نمایشگاه با هدف حمایت از خانواده های ساکن در محلات حاشیه شهر به مدت2 روز از ساعت 10- 18 در ضلع شرقی موزه جنوب شرق دایر است.

زهرا ابراهیمی از برگزارنمایندگان این بازارچه که با نگاه انسان دوستی و پاسداشت نوروز باستانی به آموزش هنرجویان و برپایی نمایشگاه همت داشتند قدردانی کرد و اضافه کرد: آحاد مردم فرهنگ دوست و مسوولان سیستان و بلوچستان و با هدف نیک حمایت از دانش آموزان ساکن محلات حاشیه شهر و ارزش نهادن به هنر و صنایع دستی بومی و ملی از این نمایشگاه دیدن نمایند.

به گزارش خبرنگاران برگزاری بازارچه خیریه اقدامی است خیرخواهانه که در کنار فعالیت های فرهنگی-اجتماعی، بستر مناسبی برای کسب وکارها و بازاریابی خیریه ها ایجاد می نماید تا عواید حاصل از فعالیت مالی آن ها با توجه به نظر مجریان صرف گروه های هدف گردد که این گروه های می تواند بیماران، ایتام، فقرا و نیازمندان، معلولین، زنان بی سرپرست یا خودسرپرست، دانش آموزان بی بضاعت و یا ورزشکاران، هنرمندان، محیط زیست باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1515

به "خبرنگاران بازارچه خیریه دستان توانمند در زاهدان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازارچه خیریه دستان توانمند در زاهدان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید