توخل: نتیجه ای فوق العاده کسب کردیم اما مسائل فراوانی هم داشتیم، امباپه احتیاج ندارد خودش را به من ثابت کند

به گزارش ایران 20 دانلود، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن دلیل قرار ندادن ستاره فرانسوی جوان خود در ترکیب اصلی برای بازی مقابل کلوب بروژ بلژیک را شرح داد.

توخل: نتیجه ای فوق العاده کسب کردیم اما مسائل فراوانی هم داشتیم، امباپه احتیاج ندارد خودش را به من ثابت کند

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پاری سن ژرمن سومین برد متوالی خود در لیگ قهرمانان فصل جاری را شب گذشته (سه شنبه) در دیداری خارج از خانه مقابل کلوب بروژ بلژیک و با نتیجه قاطع 5 بر صفر کسب کرد.

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن در خاتمه این بازی به رادیو مونت کارلو گفت: احساس دوگانه ای دارم. برای مدتی طولانی کارمان سخت بود و تا قبل از گل دوم مان مسائل فراوانی داشتیم. بعد از آن گل، فضاها برای مان بازتر شد. با این حال حریف با فشار آوردن از خط حمله کار ما را سخت نموده بود. ما برای پیدا کردن راه رسیدن به دروازه آنها مشکل داشتیم ضمن اینکه خیلی آسان توپ لو می دادیم. ذهنیت این فوق العاده بود چون با همه مسائلی که این بازی داشت ما روحیه مان را از دست ندادیم و در نهایت نتیجه ای فوق العاده کسب کردیم.

توخل در ادامه درباره قرار ندادن کیلیان امباپه - کسی که هت تریک کرد - در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن هم تأکید کرد: امکان ندارد که او فکر کند من می خواهم بدون او تیم را به میدان بفرستم. او اما مصدومیتی عضلانی داشت و به همین دلیل هم در بازی قبلی مقابل نیس تنها 15 دقیقه بازی کرد. این اولین باری است که او بعد از یک بازی احساس درد نمی کند. به این دلایل من امشب نمی توانستم از او 90 دقیقه بازی بگیرم. او یا باید از ابتدا به میدان می رفت و بعد از یک ساعت تعویض می شد یا اینکه در نیمه دوم به میدان برود. من به این دلایل تصمیم گرفتم که او را به صورت تعویضی به میدان بفرستم نه اینکه متوجه اش کنم که باید توانایی هایش را ثابت کند تا به ترکیب اصلی برگردد. من احمق نیستم.

سرمربی پاری سن ژرمن اضافه کرد: ما این توانایی را داریم که بدون از دست دادن تمرکزمان کثیف هم بازی کنیم اما من به دنبال این هستم که بازی تیم تعادل داشته باشد و همواره به منافع تیم فکر می کنم. فکر می کنم که توانسته ایم تعادل لازم را پیدا کنیم و حالا چالش جدید مان این است که این تعادل را حفظ کنیم.

توخل در خاتمه به وضعیت بعضی از بازیکنانشکه در طول بازی آسیب دیدند اشاره داشت و گفت: آندر هررا گفت که از ناحیه زانو کمی درد دارد و به همین دلیل تعویض شد. امیدوارم که مشکلش جدی نباشد. در خصوص توماس مونیه اما موضوع جدی تر است. او از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 492

به "توخل: نتیجه ای فوق العاده کسب کردیم اما مسائل فراوانی هم داشتیم، امباپه احتیاج ندارد خودش را به من ثابت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: نتیجه ای فوق العاده کسب کردیم اما مسائل فراوانی هم داشتیم، امباپه احتیاج ندارد خودش را به من ثابت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید