بهترین مقاصد توریستی جهان

به گزارش ایران 20 دانلود، آیا از ماه ها کار و کوشش خسته شده اید. دوست دارید مدتی در آرامش به سر ببرید. شاید سفر کردن در چنین شرایطی بهترین گزینه برای به دست آوردن آرامش دوباره و بازیابی انرژی تحلیل رفته باشد. اما سفر به کجا؟ بین صدها تور و برنامه تفریحی سردر گم شده اید؟ به شما یاری می کنیم. در این مقاله به معرفی 8 مقصد برتر توریستی جهان می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین مقاصد توریستی جهان

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

1 - هندوستان

آثار تاریخی مثل تاج محل، چهار منار، قطب منار، و بنای یادبود ویکتوریا...معابد زیبایی مثل معبد خورشید، معبد طلایی، معبد میناکشی و... بنادر گوا، ویساکاپاتنام، کرالا، پارادیپ، پورت بلر و...تفرجگاه های کوهستانی مثل مانالی، میسوری، دارجیلینگ، کورگ، منار و...بیابان هایی مثل بیابان جایسالمر، بارمر، بیکانر، ...جنگل های گیر، کانها، کوربت و ... کلان شهرهایی مثل دهلی، بمبئی، حیدرآباد، بنگلور و کلکته... خلاصه اینکه هندوستان هر آنچه را که از یک سفر توریستی می خواهید در خود جای داده است.

هندوستان از نظر مناظر و چشم اندازها، تنوع گونه های حیوانات و مناظر ساحلی یکی از بهترین کشورها به شمار می آید، می توانید یک ویلای ساحلی اجاره کنید و به استراحت در کنار دریا بپردازید یا از زیباترین اثر تاریخی جهان، تاج محل، دیدن کنید. یا در ارتش هند ثبت نام کنید و به استخدام نیروی ارتش هندوستان درآیید!

از دید بیشتر افراد، بهترین مقصد برای سفر هنوستان است، چون همه چیز برای همه سلیقه ها مهیاست، در یک سو سرمای زیر صفر آلاسکا، آن طرف آفتابی با بنادر و سواحل زیبا، برخی مناطق هم آثار تاریخی معروف، فرهنگ های متفاوت و جذاب و تنوع نژادی فوق العاده، که دیدنش خالی از لطف نیست، و خیلی خیلی جذابیت های دیگر که حتما خوشتان خواهد آمد. بهترین مکان برای ماجراجویان...

هند بهترین کشور برای گردشگری است!

2- بریتانیا

چهار کشور با یک بلیط. با سفر به بریتانیا همزمان به اسکاتلند، انگلستان، ولز و ایرلند شمالی، و جمهوری ایرلند سفر خواهید کرد، حتی می توانید با یک قطار به پاریس و با یک قایق به آلمان و اسپانیا هم بروید. سفر به بریتانیا مثل یک سفر به کل اروپا فقط با یک بلیط است. حتی با یک تور دور جهان از بریتانیا می توانید به کانادا، آمریکا، استرالیا، و تقریبا هر کشوری سفر کنید. بریتانیا به تنهایی کشورهای زیادی را در دل خود جای داده است.

بریتانیا کشور فوق العاده ایست! خیلی چیزها در لندن وجود دارد که باید ببینید، مناطق روستایی ویلز و ارتفاعات اسکاتلند و دیدنی های بسیار دیگر که ارزش دیدن را دارد!

بریتانیا دارای بافتی کهن و فرهنگی غنی است.

3- آمریکا

کاخ سفید، دیزنی ورلد، قلمرو حیوانات، استودیو های MGM، هاوایی، میدان تایمز، پارک ملی دنالی، لاس وگاس، سلسله جزایر مرجانی فلوریدا، بازار ملی، بنای یادبود واشنگتن، بنای یادبود لینکلن، بنای یادبود جفرسون، بازار آمریکا مال، آتشفشان های هاوایی، مرکز خرید فنیال هال، ابشار نیاگارا (گرچه بخش دیگر آن که در کانادا واقع شده است بهتر است)، دیزنی لند،پل گلدن گیت، یلو استون، خلیج سانفرانسیسکو و نیویورک. گراند کنیون، کوههای گریت اسموکی، پارک ملی، نیوی پیر، دریاچه مید، استودیو یونیورسال، سی ورلد، امپایر مال، سان آنتونیو، ریور واک، معبد اسکوئر، دلاویر، منطقه تفریحی ملی، موزه هنر متروپولیتن، ساحل ویکی کی، باغ بوش، موزه ملی تاریخ طبیعی آمریکا، آتلانتیک سیتی، رشته کوههای آپالاچیان، رشته کوههای راکی، اور گلیدز، مجسمه آزادی، جزایر الوشن، شفق قطبی، سن دیگو، باغ وحش آلکاتراز، هالیوود، برج سیرز، ایندیاناپولیس 500، نیو اورلئان، بالتیمور، ناقوس آزادی، ساختمان امپایر استیت، جزایر الیس، باغ وحش اوماها، موزه های اسمیتسونیان، مرکز روکافلر، کارنگی هال، پل بروکلین، کوه راشمور، بنای یادبود اسب دیوانه، بلک هیلز. اینها فقط نام تعدادی از مکانهای دیدنی آمریکا بودند.

آمریکا مملو از جاذبه های توریستی و مکانهای دیدنی است، با این حال، گشتن در آمریکا خیلی سخت تر از بریتانیا است. چون ایالتهای آمریکا بسیار پهناور هستند. پیشنهاد می کنیم فکر رانندگی را از سر بیرون کنید، می توانید با هواپیما در داخل آمریکا مسافرت کنید چون ممکن است مسافت های طولانی خسته نماینده باشند(مگر اینکه بخواهید طبیعت گردی کنید که آن هم خالی از لطف نیست).

آمریکا از نظر جذب توریست در رتبه دوم واقع شده است... آمریکا گزینه خوبی برای افرادی است که می خواهند از اروپا و آسیا و آفریقا به مسافتهای دورتری سفر نمایند. جای تعجب است که هند رتبه اول را در لیست ما دارد، هند نه ارتش خوبی دارد، نه دانشگاه های درجه یک، نه حتی موسیقی مطرح و نه تفریحگاه منحصر به فردی، هندوستان کشور جهان سومی فقیری است که بیشتریت جمعیت آن با روزی کمتر از یک دلار سر می نمایند.

آمریکا برای هر فرد با هر سلیقه ای جاذبه خاصی دارد.

4- فرانسه

فرانسه با 83 میلیون توریست رتبه نخست جذب توریست را در سال 2012 از آن خود نموده است. ایالات متحده با 67 میلیون در رتبه بعدی و بریتانیا با 29/3 میلیون توریست صندلی سوم را دارد. استرالیا چطور؟ نه استرالیا جزء ده کشور نخست نیست. هند؟ نه هند هم نتوانسته جایی در این جدول برای خود باز کند. به علاوه هند جزء خطرناک ترین مقصدها برای سفر است به خصوص برای زنان. علت اینکه هندوستان در این لیست صندلی نخست را به خود اختصاص داده این است که 60 درصد بازدیدنمایندگان این لیست هندوستان را لایک نموده اند. با این حال فرانسه هم از هندوستان چیزی کم ندارد.

کشوری که بیشترین بازدید را داشته است و پاریس شهری است که بیشترین توریست را دارد. پس چرا فرانسه شماره 1 نیست؟

فرانسه کشوری پیش کسوت در عرصه هنر و رسانه است. به خاطر عشق و عاشقی، مناظر زیبا، و غذاهای فوق العاده شهرت دارد. آثار تاریخی فراوانی در این کشور وجود دارد، از جمله معابد رومی، صومعه های قرون وسطی، و کاخ ها و قصرهای زیبا. می توانید در باغ های پاریس قدم بزنید و از گلها و گیاهان لذت ببرید. برج ایفل هم که احتیاج به معرفی ندارد. مردم دوست داشتنی و خانم های شیک پوش فرانسوی همه جا به شما خوشامد می گویند (اینکه می گویند فرانسوی ها بی ادب هستند فقط یک کلیشه است). بی شک فرانسه یکی از کشورهایی است که بالاترین میزان توریست را دارد.

5- ایتالیا

ایتالیا باید مقام اول یا حداقل سوم را در این لیست به خود اختصاص می داد. ایتالیا زیباست و پر از شور زندگی. بر خلاف فرانسه که پر از کلیشه است. کشور هنر،معماری فرهنگ. مهد نقاشان بزرگی چون داوینچی و هنرمندانی مانند میکل آنژ.

کشوری بسیار زیبا با آثار تاریخی فوق العاده.

6- استرالیا

آن قدر تفریحات در استرالیا است که اصلا حوصله تان سر نمی رود و از همه ی آنها لذت می برید. پل هاربر، خانه اپرا، باغ های گیاهی و خیلی چیزهای دیگر. رستوران های خوب، سواحل دیدنی، و کشتی های گردشگری را هم به شما توصیه می کنیم.

استرالیا قاره شگفت انگیزی است، پیشنهاد می کنیم حتما به استرالیا بروید، خیلی زیبا و دوست داشتنی است! استرالیا جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد. یکی از بهترین کشورهای جهانست.

7 - ژاپن

وقتی به ژاپن می روید، دیگر دوست ندارید آنجا را ترک کنید. چه دوست دار تکنولوژی مدرن باشید چه سبک های قدیمی، فرقی نمی کند ژاپن همه را در خود جای داده است. غذای عالی، مناظر زیبا، سواحل دوست داشتنی، موسیقی فوق العاده، و مردمی بسیار مهربان و دوست داشتنی.

8 - فیلیپین

در فیلیپین شگفتیهای بسیاری می بینید و تجربیات خارق العاده ای کسب خواهید کرد. بیشتر توریست ها می گویند اولین باری که به فیلیپین سفر کردند واقعا دچار شوک فرهنگی شده بودند، انگار که وارد جهانیی وارونه شدند. اعجاب انگیزتر اینکه فیلیپین از توریست ها استقبال بسیار گرمی دارد. به قدری که حتی واژه ای مناسب برای توصیف این مهمان نوازی پیدا نمی کنیم. خلاصه فیلیپین تنها مکان برای لذت بردن از طبیعت نیست، بلکه شاید بتوان گفت فیلیپین جایی است که می تواند شما را تغییر دهد.

فیلیپین شاید کشور ثروتمند و قدرتمندی نباشد، حتی کشور تمیزی هم نیست، اما چیزی که این کشور را مرکز توجه قرار می دهد، سواحل بسیار زیبا و متعدد آن است. فیلیپین با مردمی مهمان نواز، تنها کشور مسیحی آسیاست. متاسفانه آمار خیانت و کلاهبرداری در فیلیپین بالا است. اما عجایب زیادی در این کشور خواهید دید.

منبع: NationalGeographic

منبع: کجارو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 649

به "بهترین مقاصد توریستی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقاصد توریستی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید