تدابیر مقابله با شیوع کرونا در بین دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی تهران آنالیز شد

به گزارش ایران 20 دانلود، بعضی معاونان دانشگاه علوم پزشکی تهران طی جلسه ای تدابیری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در بین دانشجویان خارجی دانشگاه پیش بینی کردند.

تدابیر مقابله با شیوع کرونا در بین دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی تهران آنالیز شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه اضطراری شورای مدیران معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با موضوع پیش بینی راه چاره هایی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در میان دانشجویان بین المللی به ویژه در خوابگاه ها برگزار گردید.

الهه متوسلی، معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران گزارشی از شرایط دانشجویان بین الملل در خوابگاه های دانشگاه ارائه کرد و گفت: شرایط سلامت عمومی دانشجویان بین الملل دانشگاه با شروع شیوع ویروس کرونا به صورت کامل آنالیز شد.

پس از آن امیرحسین معماری، مدیر توسعه امور بین المللی معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز به بیان توضیحاتی در مورد اقدامات اجرا شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همچون راه اندازی کمپین اطلاع رسانی با هدف ثبت شرایط دانشجویان و ورود و خروج آن ها در یکی از شبکه های اجتماعی پرداخت.

امیرحسین تکیان، معاون بین الملل دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز بر اطلاع رسانی فعالیت های اجرا شده به سفرای کشور هایی که بیشترین تعداد دانشجو در دانشگاه را دارند، تأکید کرد.

سپس، محمدحسین پور غریب، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران تقویت اقدامات بهداشتی در خوابگاه های دانشجویان خارجی را ضروری دانست و گفت: لزوم جداسازی خوابگاه دانشجویان بالینی از سایر دانشجویان احساس می گردد همچنین باید با پیش بینی راه چاره هایی از حضور دانشجویان بین الملل در سطح شهر و خروج آن ها از خوابگاه ها برای کار های غیر ضرور جلوگیری کرد.

رامین کردی، معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز با بیان اینکه پمفلت آمورشی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس به زبان انگلیسی میان دانشجویان خارجی توزیع شده است، اضافه نمود: در راستای تسهیل خروج دانشجویان بین المللی از کشور هماهنگی های لازم با سفارتخانه های مربوطه اجرا شده و دانشگاه نهایت همکاری را با دانشجویان خواهد داشت.

در ادامه، مقرر شد ظرف چند روز آینده برنامه ای برای آموزش مباحث درسی به صورت مجازی در بستر های موجود با همکاری مدیریت بین المللی سازی الکترونیک معاونت بین الملل و معاونت آموزشی پردیس بین الملل تهیه گردد.

همچنین قرار شد اقدامات لازم برای ضدعفونی کردن خوابگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر به دانشجویان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام و اخذ مجوز های لازم برای تعویق زمان برگزاری امتحانات دانشجویان خارجی پیگیری گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 842

به "تدابیر مقابله با شیوع کرونا در بین دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی تهران آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر مقابله با شیوع کرونا در بین دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی تهران آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید