تا به امروز بیش از 63 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ثبت نام نموده اند خبرنگاران

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 63 هزار و 556 نفر در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی ثبت نام نموده اند.

تا به امروز بیش از 63 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ثبت نام نموده اند خبرنگاران

سید سعید هاشمی نظری، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه 63 هزار و 556 نفر در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ثبت نام نموده اند؛ گفت: آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1400، طی روز های 30 و 31 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی منتشر شده و ظرفیت اولیه در رشته های علوم پزشکی و در دو گروه عادی و شهریه پرداز حدود 4 هزار نفر است.

وی اظهار کرد: فرصت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1400 (سال تحصیلی 1401-1400) از 23 فروردین ماه شروع می گردد و تا ساعت 24 روز 25 فروردین ماه ادامه دارد.

لازم به ذکر است، داوطلبانی که پیروز به ثبت نام نشده اند، داوطلبانی که هزینه ثبت نام را پرداخت نموده، اما به دلیل اتمام مهلت ثبت نام پیروز به ثبت نام نشده اند و داوطلبانی که احتیاج به ویرایش اطلاعات و مدارک دارند، می توانند در این فرصت با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام جدید و یا تکمیل مدارک و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1566

به "تا به امروز بیش از 63 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ثبت نام نموده اند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز بیش از 63 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ثبت نام نموده اند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید