تاریخ عرضه Assassins Creed Valhalla معین شد

به گزارش ایران 20 دانلود، شرکت بازی سازی یوبی سافت با نمایش گیم پلی و تریلری جدید از Assassins Creed Valhalla، تاریخ عرضه این بازی را اعلام نموده است. طبق خبری که یوبی سافت دیشب در مراسم Ubisoft Forward گفت، ولهالا در روز 17 نوامبر عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه Assassins Creed Valhalla معین شد

البته که یوبی سافت تعیینا اضافه نموده که وقتی از زمان عرضه ولهالا صحبت می نماید، منظورش نسخه های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر است. در واقع تاریخ عرضه نسخه های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس این بازی اعلام نشده.

با این حال، کم و بیش مطمئن هستیم که بازی احتمالا با یکی دو روز تاخیر، در تاریخ تعیین شده برای برای کنسول های نسل بعد هم عرضه خواهد شد و یوبی سافت به این دلیل زمان عرضه نسخه های نسل بعد ولهالا را تایید نمی نماید، چون فعلا مثلا قرار نیست کسی از زمان عرضه کنسول های بعدی سونی و مایکروسافت خبر داشته باشد.

در هر حال، گیم پلی نمایش داده شده جدید Assassins Creed Valhalla اساسا همان ویدیویی بود که هفته گذشته تماشا کردیم؛ یعنی اگر می خواهید درباره آن بیشتر بدانید، می توانید به مطلبی که درباره گیم پلی ولهالا نوشتیم نگاهی بیاندازید.

یکی دو نکته تازه را در تریلر بازی مشاهده کردیم. قابلیت مخفی شدن بین جمعیت، مثل قسمت های ابتدایی این مجموعه بازی ها، در ولهالا هم وجود خواهد داشت. اساسا از این قابلیت به عنوان نقاط مثبت و بخش های سرگرم کننده اولین Assassins Creed یاد نمی کنیم، و این مجموعه بازی ها هم آن قدر به نسبت نسخه های ابتدایی فرق نموده اند که چنین قابلیتی دیگر حتی جایی در آن ها نداشته باشد.

قابلیت دیگر، که البته در اوریجینز و اودیسه حذف شده بود و دوباره به بازی برگشته، امکان کشتن تمام دشمنان با تیغ مخفی (هیدن بلید) است. دیگر لازم نیست تا به تراز دشمنان توجه کنید یا تیغ مخفی خود را ارتقا دهید. تیغ مخفی تمام دشمنان را در یک ضربه از پای در می آورد.

پیشنهاد می کنیم خودتان تریلر معرفی گیم پلی Assassins Creed Valhalla را در ادامه ببینید. تصاویر جدیدی هم از بازی منتشر شده اند که آن ها را هم در ادامه قرار داده ایم.

بازی در روز 17 نوامبر (27 آبان) روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بخوانید:

40 نکته از جهان، گیم پلی و داستان Assassins Creed Valhalla

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1110

به "تاریخ عرضه Assassins Creed Valhalla معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه Assassins Creed Valhalla معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید