حجم کال آو دیوتی تازه تا 50٪ کمتر شده است

به گزارش ایران 20 دانلود، حجم کال آو دیوتی ونگارد به طرز قابل توجهی کمتر از نمونه های دیگر این فرنچایز خواهد بود. بسیاری از افراد از این خبر شادمان هستند به دلیل اینکه دیگر نیازی به پاک کردن بازی های دیگر برای دانلود یک کال او دیوتی نیست.

حجم کال آو دیوتی تازه تا 50٪ کمتر شده است

این خبر از طریق توییتر رسمی کال آو دیوتی تأیید شد. اکتیویژن گفت که تکنولوژی نو، به آن ها اجازه می دهد تا حجم این بازی را تا حد امکان کم کنند. تکنولوژی نو با نام On demand Texture Streaming باعث می شود تا حجم این بازی 30 تا 50 درصد کمتر از دیگر نمونه ها باشد.

تکنولوژی On Demand Texture Streaming چیست؟

On Demand Texture Streaming ابتدا در وارزون معرفی شد. با این تکنولوژی شما بازیکنان می توانستند بازی را با رزولوشن کمتر دریافت کرده ولی با کیفیت بهتر اجرا کنند. با اینکار حجم بازی کمتر ولی کیفیت آن بهتر می شد. به طور کلی تمام جلوه های بصری این بازی ها با این تکنولوژی بهتر خواهند شد.

طبق برخی از گزارش ها حجم ونگارد در کنسول های مختلف به صورت زیر است.

  • ایکس باکس وان - 56.6 گیگابایت
  • ایکس باکس سری اس و ایکس - 61 گیگابایت
  • پلی استیشن 4 - -54.65 گیگابایت دانلود به همراه 93 گیگابایت لازم
  • پلی استیشن 5 - 64.13 گیگابایت دانلود به همراه 89.84 گیگابایت لازم

با توجه به این ها، حجم این بازی به شدت کمتر از موارد قبلی است. با این کار مدیریت آن هم بسیار آسان تر است. پس حافظه شما می تواند نفسی راحت بکشد. به طور کلی در این مدت سری کال آو دیوتی حجم بسیاری داشتند. برای مثال وارزون حدود 100 گیگابایت حجم داشته و آپدیت های بسیار سنگینی هم داشت.

همین موضوع باعث می شد تا تجربه آن در کشورهایی با سرعت اینترنت پایین تقریبا غیر ممکن شود. حال با تکنولوژی نو این امکان فراهم شده تا کاربران نیازی به دانلود برخی از موارد بازی را نداشته باشند.

نکته مهم اینجاست که حجم زمان عرضه ممکن است تغییر کند. به این معنا که ممکن است بازی در روز اول آپدیت دریافت کرده و حجم آن به شدت افزایش داشته باشد. به هر روی اگر با مشکل حافظه روبرو شدید می توانید یک NVMe SSD PCIe gen 4 برای پلی استیشن 5 و یک کارت حافظه جانبی برای ایکس باکس تهیه کنید.

بازی کال آو دیوتی ونگارد در تاریخ 14 آبان برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه PC منتشر خواهد شد. در کنار آن ما شاهد نقشه نوی برای وارزون خواهیم بود.

منبع: Gameinformer.com و Gamespot.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2076

به "حجم کال آو دیوتی تازه تا 50٪ کمتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجم کال آو دیوتی تازه تا 50٪ کمتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید