پرچمدار سونی با سیستم عکاسی نوین رونمایی می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، سونی تصمیم دارد در یکم سپتامبر (پنج شنبه هفته جاری) از موبایل پرچمدار اکسپریا 5IV رونمایی کند. در یکی از تیزرهای ویدئویی که شرکت ژاپنی برای رونمایی دستگاه منتشر نموده، از سیستم عکاسی جدیدی خبر داده شده و ادعا می گردد موبایل مذکور می تواند با یاری آن پرتره های خارق العاده ای ثبت کند و هنگام استفاده از بازی رایانه ای، لحظه برنده شدن کاربر در بازی را به طور زنده پخش کند.

پرچمدار سونی با سیستم عکاسی نوین رونمایی می گردد

در این تیزر شعار خلاق باش، جمع و جور باش نیز دیده می گردد که نشان می دهد موبایل نو سونی یک پرچمدار کامپکت است. این درحالی است که هم اکنون تقریباً هیچ موبایل پرچمدار اندروید کامپکتی در بازار موجود نیست.

هرچند تایید شده یک موبایل کامپکت عرضه می گردد اما هنوز معین نیست اکسپریا 5IV همان موبایل است یا یک مدل دیگر عرضه می گردد.

طبق شایعات موجود اکسپریا 5IV احتمالاً نمایشگری 6.04 اینچی خواهد داشت و تراشه اسنپ دراگون 8Gen1 شرکت کوالکام در آن به کار رفته است. تقریباً در تمام موبایل های پرچمدار از این تراشه استفاده شده است. پیش بینی می گردد جک هدفون 3.5 میلی متری و پشتیبانی از شارژ بی سیم در این دستگاه ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2115

به "پرچمدار سونی با سیستم عکاسی نوین رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار سونی با سیستم عکاسی نوین رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید