انتشار یک رمان به همراه 3 کتاب صوتی

به گزارش ایران 20 دانلود، ترجمه رمان زنی در آینه نوشته ربکا جیمز به همراه کتاب های صوتی روح گریان من، رهبر عزیز و ملت عشق راهی بازار شده است.

انتشار یک رمان به همراه 3 کتاب صوتی

به گزارش خبرنگاران، رمان زنی در آینه نوشته ربکا جیمز با ترجمه نسترن ظهیری در 455 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 52 هزار تومان در انتشارت ققنوس عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می خوانیم: 1947

آلیس میلر، مربی سرخانه، به محض دیدن وینتربورن که بر بلندای صخره های بکر قد علم نموده عاشقش می گردد. عمارت وینتربورن به او نوید می دهد که پناهگاهی باشد در برابر گذشته اش. شاگردانش، ادموند و کنستانس، دوقلوهای بی مادر، فرشته اند.

2018

راشل که پس از تولد به فرزندخواندگی پذیرفته شده از اصل و نسبش چیزی نمی داند. پس وقتی نامه ای خبر مرگ یکی از اقوام ناشناسش را به او می دهد، به امید کشف اسرار خانوادگی اش به کورنووال سفر می نماید.

وینتربورن با سر رسیدن هر تازه واردی برآشفته می گردد. توی نقاشی ها پنهان می گردد. روی پله ها می نشیند. و در آینه ای که پشت درهای بسته پنهان شده منتظر می ماند.

آن قدر ترسناک که مو را بر تن سیخ می نماید. نیکلا کورنیک، رئیس انجمن رومنس نویسان بریتانیا

همچنین کتاب گویای روحِ گریانِ من نوسته کیم هیون می با ترجمه فرشاد رضایی و با صدای شیما درخشش در مدت زمان 7 ساعت و 55 دقیقه و با قیمت 22 هزار تومان در موسسه آوانامه دانش گستر با همکاری گروه انتشاراتی ققنوس منتشر شده است.

در معرفی این کتاب آمده است: روح گریان من نوشته کیم هیون هی داستان واقعی زندگی خود را روایت می نماید که ناخواسته وارد سازمان جاسوسی کره شمالی می گردد و خوفناک ترین ماموریت ها را به انتها می رساند. این کتاب مخاطب را با فراز و نشیب های زندگی پرماجرا، دردناک و سرشار از ترس و رنج یک جاسوس و همچنین حکومت مرموز کره شمالی آشنا می نماید. کتاب روح گریان من به یازده زبان زنده جهان ترجمه شده و توضیح حال جذاب ترین جاسوس تاریخ کره شمالی است؛ توضیح حال یک جاسوس زن.

دیگر کتاب صوتی تولیدشده در موسسه یاد شده، رهبر عزیز نوشته جَنگ جین سونگ با ترجمه مسعود یوسف حصیرچین با صدای علی دنیوی ساروی در مدت زمان 15 ساعت و 4 دقیقه و با قیمت 26هزار تومان عرضه شده است.

در معرفی این کتاب می خوانیم: کتاب رهبر عزیز نگاهی عمیق به اوضاع سیاسی- مالی کشور کره شمالی دارد که به شیوه ای روان و تأثیرگذار زندگی مردم این کشور را از زبان یکی از نخبگان این سرزمین به تصویر می کشد. جنگ جین سونگ که در کشور کره شمالی زندگی می کرد، زندگی آرام و شادی داشت و حتی زمانی که کشور با قحطی و گرسنگی دست و پنجه نرم می کرد و مردم زیادی از گرسنگی جان خود را از دست دادند، او در رفاه کامل بود و جیره غذای او قطع نشد؛ تا زمانی که اتفاقی جهت زندگی اش را به کلی تغییر داد.

کتاب صوتی ملت عشق نوشته الیف شافاک با ترجمه ارسلان فصیحی با اجرای گروهی از گویندگان در مدت زمان 19 ساعت و 54 دقیقه با قیمت 26 هزار تومان در موسسه آوانامه دانش گستر با همکاری انتشارات ققنوس در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

در بخشی از متن می خوانیم: خیلی وقت پیش بود. به دلم افتاد رمانی بنویسم. ملت عشق. جرئت نکردم بنویسمش. زبانم لال شد، نوک قلمم کور. کفش آهنی پایم کردم. جهان را گشتم. آدم هایی شناختم، قصه هایی جمع کردم. چندین بهار از آن موقع گذشته. کفش های آهنی سوراخ شده؛ من اما هنوز خامم، هنوز هم در عشق همچو بچه ها ناشی…

مولانا خودش را خاموش می نامید؛ یعنی ساکت. هیچ به این موضوع اندیشیده ای که شاعری، آن هم شاعری که آوازه اش عالمگیر شده، انسانی که کار و بارش، هستی اش، چیستی اش، حتی هوایی که تنفس می نماید چیزی نیست جز کلمه ها و امضایش را پای بیش از پنجاه هزار بیت پرمعنا گذاشته چطور می گردد که خودش را خاموش بنامد؟

کائنات هم مثل ما قلبی نازنین و قلبش تپشی منظم دارد. سال هاست به هر جا پا گذاشته ام آن صدا را شنیده ام. هر انسانی را جواهری پنهان و امانت پروردگار دانسته ام و به گفته هایش گوش سپرده ام. شنیدن را دوست دارم؛ جمله ها و کلمه ها و حرف ها را… اما چیزی که وادارم کرد این کتاب را بنویسم سکوت محض بود.

اغلب مفسران مثنوی بر این نکته تأکید می نمایند که این اثرِ جاودان با حرف ب آغاز شده است. نخستین کلمه اش بشنو! است. یعنی می گویی تصادفی است شاعری که تخلصش خاموش بوده ارزشمندترین اثرش را با بشنو آغاز می نماید؟ راستی، خاموشی را می گردد شنید؟

همه بخش های این رمان نیز با همان حرف بی صدا آغاز می گردد. نپرس چرا؟ خواهش می کنم. جوابش را تو پیدا کن و برای خودت نگه دار.

چون در این راه ها چنان حقیقت هایی هست که حتی هنگام روایتشان هم باید به مثابه راز بمانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 390

به "انتشار یک رمان به همراه 3 کتاب صوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار یک رمان به همراه 3 کتاب صوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید