استفاده از فناوری تشخیص چهره در مدارس نیویورک ممنوع شد

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، هم مجلس نمایندگان و هم سنای ایالتی نیویورک با این تصمیم موافقت نموده اند. هدف از این کار حفظ امنیت و حریم شخصی دانش آموزان اعلام شده است.

استفاده از فناوری تشخیص چهره در مدارس نیویورک ممنوع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

پیش از این بعضی گروه های مدافع حقوق مدنی خواهان جلوگیری از ثبت تصاویر دانش آموزان به وسیله دوربین های تشخیص چهره شده بودند. بر همین اساس استفاده از هرگونه فناوری بیومتریک تشخیص چهره در مدارس نیویورک تا اول جولای سال 2022 ممنوع است.

قرار است طی این مدت تأثیر تصویب این قانون بر امنیت و حریم شخصی دانش آموزان و کارکنان مدارس آنالیز گردد و در نهایت گزارشی همراه با چند توصیه نامه در این زمینه منتشر گردد.

بر اساس این قانون نباید هیچ تصویری از دانش آموزان در پایگاه داده های عکس های بیومتریک ذخیره گردد. پیش از این ادعا شده بود استفاده از این فناوری به شناسایی متجاوزان جنسی، حمل کنندگان اسلحه و دیگر متخلفان یاری می نماید، اما دقت پایین آن باعث شده استفاده از آن مقرون به صرفه و منطقی نباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1134

به "استفاده از فناوری تشخیص چهره در مدارس نیویورک ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از فناوری تشخیص چهره در مدارس نیویورک ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید