اجرای طرح پایلوت گلخانه دریایی در بوشهر با همکاری معاونت علمی

به گزارش ایران 20 دانلود، دبیر ستاد توسعه فناوری های آب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از انعقاد قرارداد اجرای طرح پایلوت گلخانه دریایی در منطقه کنارک بلوچستان و بوشهر با بخش خصوصی و دانشگاه بوشهر اطلاع داد.

اجرای طرح پایلوت گلخانه دریایی در بوشهر با همکاری معاونت علمی

جهت دریافت خدمات اجرای فضای سبز پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

نادرقلی ابراهیمی دبیر ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره اجرای طرح پایلوت گلخانه دریایی، گفت: قرارداد طرح اجرای پایلوت گلخانه دریایی(Seawater house) در منطقه کنارک بلوچستان و بوشهر با بخش خصوصی و دانشگاه بوشهر منعقد شده است که فرصت ارزشمندی در سواحل دریای عمان و خلیج فارس هستند که بالغ بر 1800 کیلومتر ساحل با احتساب جزایر امکان استفاده از آب دریا و انرژی های تجدیدپذیر خورشیدی برای پرورش گیاهان در محیط های کنترل شده فراهم می نماید.

وی اضافه نمود: در این فناوری از آب شور دریا استفاده شده و آب دریا برای افزایش رطوبت و پایین آ وردن دمای هوای داخل گلخانه استفاده و با گرمایش خورشیدی بخار شده تا پس از خنک کردن بخار امکان فراوری آب فراهم گردد که در همان گلخانه آب مورد احتیاج شرب و اراضی اطراف را تامین می­ کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 733

به "اجرای طرح پایلوت گلخانه دریایی در بوشهر با همکاری معاونت علمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح پایلوت گلخانه دریایی در بوشهر با همکاری معاونت علمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید